Davant la jornada del 21 de desembre de 2018

By 20 de desembre de 2018General

En els darrers dies han sortit moltes informacions als mitjans de comunicació al voltant dels problemes de mobilitat que es poden ocasionar durant el divendres 21 de desembre de 2018. A més a més un sindicat ha convocat una vaga general per al període comprès entre les 12.30 i les 14.30.

L’Escola Tabor obrirà les seves portes amb normalitat per celebrar la festa de Nadal. Si hi ha problemes de mobilitat per accedir a l’escola per part del personal o dels alumnes, procurarem que els assistents puguin fer les activitats prèviament programades, amb les modificacions que s’hagin de decidir en funció de com evolucionin els esdeveniments.

A través del correu electrònic i de les xarxes socials els anirem informant si sorgeix algun element que ens obliga a modificar la nostra programació.

Els recordem que els alumnes d’Educació Infantil i Primària tenen l’horari habitual (de 9:00 a 13:00 i de 15:00 a 17:00) i que els alumnes d’Educació Secundària Obligatòria només faran classe al matí (de 8:30 a 13:00), tal com els vam notificar en començar el curs.

El dijous 14 de març els alumnes d’Educació Secundària de l’Escola Tabor van celebrar el Dia Pi

“Els matins de TV3” a l’Escola Tabor

“Els matins de TV3” a l’Escola Tabor