Activitats

Des de fa molts anys, l’AMPA de l’Escola Tabor col·labora amb la Regidoria d’Esports de l’Ajuntament de Santa Perpètua en l’organització d’un curset de natació pels als nens i nenes de l’Escola. Els cursets són oberts per tots els alumnes d’infantil i primària (i en cas que quedin places disponibles també pels alumnes de l’ESO). Normalment, es realitzen els divendres a la tarda des de començaments d’octubre fins a finals de maig.

Des del curs 2012-2013, l’AMPA col·labora amb l’empresa JAQUEMEMORY per tal que els alumnes de primària i secundària puguin aprendre a jugar a escacs sota la supervisió de jugadors experts.
Podeu trobar més informació a www.jaquememory.com

Un dels objectius de l’AMPA és oferir a les famílies un entorn adequat per tal de poder posar en comú les diferents vivències que es produeixen en el procés d’educació dels nostres fills i filles. Per aquest motiu, al llarg del curs intentem convidar a experts en diferents temes que puguin oferir orientacions i consells pràctics que facilitin aquest procés. Sovint aquestes xerrades compten amb el suport de l’Ajuntament, de la CCAPACC o d’altres associacions com ara l’associació Espirall. Si voleu que tractem algun tema en concret, poseu-vos en contacte amb nosaltres.

Des de fa uns quants cursos, hem recuperat una activitat amb una llarga tradició a l’Escola: la participació a la Cavalcada de Reis del nostre poble. Si els vostres fills/filles volen ajudar als Reis Mags a repartir felicitat (i caramels) pels carrers de Santa Perpètua, estigueu atents a les reunions informatives que s’organitzen a principis de curs.

L’activitat esportiva és bàsica en el procés de creixement dels nostres fills i filles. Per això, cada curs mirem d’organitzar una sortida en família a una competició esportiva d’alt nivell. Els últims cursos hem visitat el Circuit de Catalunya, el camp del RCD Espanyol i el Palau Blaugrana. Si teniu qualsevol suggeriment en aquest sentit, no dubteu a contactar amb nosaltres.

L’AMPA col·labora activament en la organització de les festes de fi de curs tant de primària com de l’ESO i també participa en les activitats Pro-Viatge Fi de Curs dels alumnes de 4t d’ESO així com a la Festa Oberta que cada any organitza l’Escola.

Concurs de fotografía

ampa_portada_concurs