Ja ha arribat l’Auxiliar de Conversa

By 17 de gener de 2020General

Després de les vacances de Nadal, ja ha arribat a l’escola l’Auxiliar de Conversa en llengua anglesa. Aquest curs estarà amb nosaltres Raymond Swaby, un jove nordamericà de l’estat de Connecticut (Estats Units).

El Programa d’Auxiliar de Conversa consisteix en la presència a les aules d’una persona d’origen anglosaxó que hi entra per treballar essencialment l’expressió oral dels alumnes. En el nostre cas, en Raymond passa per totes les etapes de l’escola i en cada classe, òbviament, la seva funció varia en funció de les edats. Així, per exemple, a Educació Infantil està present als ambients, on la interacció amb els alumnes és fonamentalment la conversa lliure sobre les activitats que s’hi van desenvolupant.

Li donem la benvinguda, esperem que la seva estada entre nosaltres sigui profitosa per a tots i que se senti ben acollit per tots els que formem la comunitat educativa de l’Escola Tabor.