Berenar saludable per a les famílies

By 21 de desembre de 2018Primària

Els alumnes de Tramuntana, 4t de Primària, han estat treballant durant 12 setmanes el projecte de la dieta mediterrània.

Entre molts d’altres aspectes han treballat l’herència grecollatina en la nostra alimentació, l’etiquetatge dels productes, els països que envolten el Mar Mediterrani, l’origen, la funció i el recorregut dels aliments en el nostre cos, les principals malalties i intoleràncies, etc.

Han fet experiments, investigacions, posades en comú, murals, enquestes,… Però, sobretot, ho han passat molt bé aprenent.

El repte del projecte era elaborar i preparar un berenar saludable per a les seves famílies. Això va ser el dilluns 17 de desembre a la biblioteca de la nostra Escola. Van incloure les opcions de lactis, cereals i fruita; i també algun aliment energètic ja que els quedava per endavant alguna activitat extraescolar i necessitaven gasolina!

Els pares els van felicitar de tan bo com van trobar tot el que els van preparar.