Estrenem camins escolars

By 27 d'abril de 2018Infantil, Primària

El passat dijous 26 d’abril operaris municipals i el Govern dels alumnes d’Educació Infantil i Primària de l’Escola van procedir a pintar la senyalització horitzontal dels camins escolars i a contactar amb diferents comerços situats en aquests camins per tal que els alumnes s’hi puguin adreçar en cas de necessitat.

Un dels fruits del Projecte Educatiu de Ciutat (PEC) que ha promogut l’Ajuntament de Santa Perpètua ha estat el disseny i senyalització dels anomenats camins escolars. Aquestes rutes han estat dissenyades a partir de les vies que habitualment segueixen els alumnes per venir i tornar de casa a l’escola amb la finalitat que aquells puguin fer aquest trajecte de manera autònoma amb seguretat i tranquil·litat.

Hi ha una comissió de seguiment del projecte integrada per una mestra de l’escola, una representant de l’AMPA i la tècnica del PEC, que a banda de concretar detalls tècnics també ha de dissenyar activitats de promoció d’aquestes vies d’accés entre els alumnes. En una fase posterior es procedirà a instal·lar la senyalització vertical.

A l’acte de senyalització hi va estar present també el Sr. Antonio Egea, regidor d’Educació de l’Ajuntament de Santa Perpètua i els alumnes no es van limitar a mirar com treballaven els operaris municipals, sinó que també van poder agafar el pinzell i senyalitzar l’espai.

| Primària, Secundària | No Comments

El passat dijous 14 de març a la tarda els alumnes de Secundària van celebrar el dia Pi.