By 8 d'abril de 2019Primària

Un any més els alumnes de 4t de Primària de les escoles de Santa Perpètua omplen el Pavelló esportiu amb una cantata.

El dissabte 6 d’abril de 2019 alumnes de 4t de Primària de totes les escoles de Santa Perpètua van interpretar la cantata “Lua”, un viatge i un homenatge a l’univers femení i un cant a la igualtat de gènere.

Des de començaments de curs les mestres de música de les escoles perpetuenques s’han anat reunint per preparar aquest espectacle de música, dansa, llum, so, circ i cant coral. Sota la coordinació de l’Escola Municipal de les Arts, alumnes i mestres han anat assajant aquesta peça musical i finalment la van oferir a les seves famílies en un concert memorable que va emocionar els assistents.

L’espectacle combinava les peces de cant coral dels alumnes amb la presència de ballarines de l’Escola Municipal de les Arts, que acompanyaven la música amb les seves coreografies. Una companyia de circ va amenitzar alguns moments de l’espectacle.

La nostra classe de Tramuntana hi va participar al costat dels altres nens i nenes de les escoles de Santa Perpètua, acompanyats per la seva tutora, l’Ester Asturgó, i la seva mestra de música, la Jordina Campi.

Inauguració del Museu de les Diferències de Ponent

Inauguració del Museu de les Diferències de Ponent

La cantata “Lua” omple el Pavelló esportiu

El dijous 14 de març els alumnes d’Educació Secundària de l’Escola Tabor van celebrar el Dia Pi