El Certamen de Lectura en Veu Alta, telemàtic

By 15 de maig de 2020Primària, Secundària

Cada curs escolar la nostra escola participa en el Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta (CNIJLVA) i aquest any s’hauria d’haver fet la XVI edició però l’ordre de confinament de les autoritats ho va impedir.

L’organització ha proposat a tots els centres inscrits en el concurs que hi participéssim d’una forma diferent. Sabeu que els moments insòlits que vivim fan aflorar tota mena de creativitat per tal de continuar amb la cultura i amb d’altres pràctiques que dúiem a terme abans d’estar confinats.

Seguint la proposta de l’organització, els alumnes seleccionats prèviament a l’escola per a cada categoria s’han gravat llegint un fragment d’un llibre en veu alta i des de casa. Els vídeos dels lectors s’han enviat a l’organització i aquesta ja els ha fet públics en el seu canal de Youtube https://www.youtube.com/channel/UCIsCTHiQmsrUSEX5XxdgfMg

La lectura sempre ha tingut un paper rellevant a la nostra escola, és una de les eines primordials i bàsiques de la resta d’aprenentatges i, per tant, constitueix per nosaltres un objectiu d’atenció preferent.

Gràcies al Grup Enciclopèdia, entre tots els centres educatius participants sortejaran 10 lots de llibres per al centre, que faran arribar quan s’acabi el confinament. També enviaran un diploma digital per fer arribar a l’alumnat participant.

Descobrir l’Edat Mitjana en una gimcana

Els alumes de la classe Pau Casals (ESO2) van anar a Barcelona a realitzar una gimcana.

Certamen de lectura en veu alta

Dimecres 13 de març es va celebrar la XXª edició de la Semifinal territorial del Certamen de Lectura Escolar en Veu Alta a Sant Cugat.

Maragall a casa

La classe de Joan Maragall (ESO3) va visitar la casa – arxiu de Joan Maragall.

Garbí i Llevant visiten el Poble Espanyol

Les classes de Garbí i Llevant van realitzar una gimcana d’orientació al Poble Espanyol de Barcelona.

Unes jornades més