El Govern de la Generalitat tanca els centres d’ensenyament

By 12 de març de 2020General

El Govern de la Generalitat tanca els centres d’ensenyament

En una compareixença amb els mitjans de comunicació realitzada al migdia del dia d’avui, el President de la Generalitat de Catalunya, acompanyat dels consellers d’Interior i de Sanitat, ha anunciat el següent:

“Dono ordres de cessament d’activitats dels centres educatius i universitaris a partir de demà mateix”.

Segons ens ha informat la Fundació Escola Cristiana de Catalunya, han pogut contactar amb les autoritats d’educació per tal d’obtenir més informació sobre l’abast concret de la mesura, i els han puntualitzat el següent:

• Que entorn de les 17 hores el Departament té la intenció d’emetre un comunicat precisant aspectes.
  • Aquest cessament d’activitats afecta tots els centres docents, del Servei d’Educació i els privats, en tots els seus nivells i etapes. Per ‘cessament d’activitat’ s’entén que els centres han de romandre tancats, la qual cosa afectarà també a la presència del personal a l’escola.
  • La mesura és prevista que s’estengui durant 14 dies, sense perjudici de les variacions que es puguin produir en funció de com evolucioni la situació sanitària.
  • Existirà informació diària a la pàgina web del departament amb l’actualització de la informació.

En conseqüència, l’Escola Tabor cessa la seva activitat acadèmica, els seus serveis i activitats extraescolars entre el divendres 13 de març i el divendres 27 de març, ambdós inclosos.

Pel que fa a la jornada de portes obertes que s’havia de celebrar el proper dissabte 14 de març, lamentablement ens veiem obligats a ajornar-la a una data encara per determinar.

Lamentem els inconvenients que aquesta mesura de tancament d’escoles pot provocar a les famílies, però es tracta d’una ordre de rang superior i, sobretot, una mesura que busca la contenció de la pandèmia del coronavirus.

Seguirem informant a través dels nostres canals de comunicació i actualitzant la informació a mesura que aquesta ens arribi pels canals oficials.

Els alumnes més grans de l’Escola participen a les Jornades Esportives Intercentres

| Primària, Secundària | No Comments

El passat dijous 14 de març a la tarda els alumnes de Secundària van celebrar el dia Pi.

Certamen de lectura en veu alta

| Primària, Secundària | No Comments

Dimecres 13 de març es va celebrar la XXª edició de la Semifinal territorial del Certamen de Lectura Escolar en Veu Alta a Sant Cugat.

Maragall a casa

La classe de Joan Maragall (ESO3) va visitar la casa – arxiu de Joan Maragall.

Garbí i Llevant visiten el Poble Espanyol

Les classes de Garbí i Llevant van realitzar una gimcana d’orientació al Poble Espanyol de Barcelona.

Unes jornades més

Esquirols i Elefants a un aquari? Sí!

Es tracta de la classe d’EI3 (els Esquirols) i la d’EI4 (els Elefants).

Un campió del món ens visita

Antonio García, jugador d’handbol del B. M. Granollers, va visitar l’escola Tabor.