El dijous 14 de març els alumnes d’Educació Secundària de l’Escola Tabor van celebrar el Dia Pi

By 26 de març de 2019Secundària

De nou hem fet una aturada en les nostres classes per fer la tradicional commemoració del dia Pi.

Aquesta celebració coincideix amb la denominació dels mesos en la llengua anglesa, en què el 14 de març s’escriu 3-14. D’aquesta manera, aquest dia se celebra el “Pi Day” arreu del món.

A l’Escola Tabor és el dia per reconèixer la importància de les matemàtiques, de les ciències i de les tecnologies.

L’acte va començar amb un parlament de la Sra. Gemma Gonzálvez Jordán, professora de l’àmbit científic-tecnològic de l’Escola Tabor, en què va ens va oferir una breu repassada de com s’havia despertat en ella la passió i el gust per les matemàtiques i les ciències en general, per acabar animant especialment a les noies a sumar-se a aquesta passió i fer-ne una vocació de cara al seu futur laboral.

A continuació es van lliurar els Premis Pi, a través dels quals l’escola reconeix els resultats dels alumnes més brillants en aquesta part del coneixement humà. Els guardonats aquest any, per ordre creixent, han estat Dídac Sosa (4t ESO, premi Pi), Aleix Escobosa, Anna Gómez i Mei Ventura, (3r ESO, premi Pi al quadrat) i Laia Villagrasa (4t ESO, premi Pi al cub).

Per tancar l’acte un grup d’alumnes d’Educació Secundària Obligatòria van oferir un petit concert instrumental i vocal, dirigits pel professor de Música, el Sr. Toni Quiles.

Sant Jordi omple d’art i lletres l’escola

| General | No Comments

Celebrem conjuntament la festa de Sant Jordi.

Una publicació, molts reptes

| General | No Comments

Us presentem la publicació de Sant Jordi, una tradició de la nostra escola

Tots els cinquès de Primària de Santa Perpètua es troben per l’esport

Els alumes de Garbí (EP5) van participar a la Primera Jornada esportiva escolar.

Descobrir l’Edat Mitjana en una gimcana

Els alumes de la classe Pau Casals (ESO2) van anar a Barcelona a realitzar una gimcana.