L’Escola segueix activa: xats i espais de comunicació

By 15 d'abril de 2020Infantil, Primària

Amb la voluntat de continuar i millorar la comunicació amb els nostres alumnes, posem en marxa les comunicacions a través de l’aplicació Jitsi meet.

Aquest aplicació permet la trobada entre mestres i alumnes. El dia i hora que s’estableix en cada nivell el docent obre la conversa convidant-ne tots els membres del grup i manté una conversa amb ells on poden intercanviar sensacions o dubtes que hagin sortit en les darreres sessions i també comentar les activitats que es van proposant en el blog de l’aula.

Els canals habituals (correu electrònic, blogs) continuen oberts en un horari unificat per a tots els nivells de les 9 del matí a les 5 de la tarda.

Cada tutor adreçarà un correu e les famílies per dividir el grup classe en tres xats (a Educació Infantil) o dos xat (Educació Primària 1r, 2n i 3r). Cada xat es connecta a les 10, les 12 o les 16 hores (Educació Infantil) o a les 11 o les 15 hores (1r, 2n i 3r de Primària amb cada un dels grups formats en cada nivell.

Confiem que ben aviat aquest període tan excepcional de les nostres vides arribi al seu fi i puguem reprendre la nostra activitat presencial habitual.

Les restriccions sanitàries no aturen la música

Les restriccions sanitàries no aturen la música

Estima’t, cuida’t!

Estima’t, cuida’t!, objectiu general del curs 2020/21