Estima’t, cuida’t!

By 20 de novembre de 2020General

Els presentem el lema i el logotip de l’objectiu general de l’Escola Tabor per al curs 2020/21: ajudar els nostres alumnes a créixer com a persones saludables.

Tenint en compte les circumstàncies actuals hem cregut convenient apostar per la salut en totes les seves dimensions. Tenim el convenciment que és el moment adequat per a valorar els beneficis que té gaudir d’una bona salut tant física com mental.

Aquest curs assumim aquest repte perquè volem dotar els nostres alumnes del coneixement necessari perquè construeixin aquest estil de vida saludable, prenent decisions que siguin fruit d’un judici crític al voltant de la salut. Des dels més petits als més grans, investigarem, criticarem, reflexionarem… i, en definitiva, aprendrem plegats a ser persones saludables.

Com cada curs, per acompanyar el repte, els alumnes d’ESO han fet les seves propostes de lema i ha guanyat la següent: ESTIMA’T, CUIDA’T!, de la Marina Sunyer (de 4t d’ESO). Per acompanyar aquest lema, els alumnes més grans de Primària han dissenyat uns logotips també molt atractius, dels quals s’ha acabat seleccionant la proposta de la Paula Ceniceros (de la classe de Llevant).

Com a novetat especial, aquest curs hem volgut involucrar tota la nostra comunitat educativa en l’assoliment d’aquesta dimensió, així que convidem totes les famílies i tothom qui vulgui sumar-s’hi resolent uns reptes que anirem publicant a les xarxes socials i que ens ajudaran a escampar el model de persona saludable de forma diferent i, esperem, també divertida.

Els alumnes més grans de l’Escola participen a les Jornades Esportives Intercentres

| Primària, Secundària | No Comments

El passat dijous 14 de març a la tarda els alumnes de Secundària van celebrar el dia Pi.

Certamen de lectura en veu alta

| Primària, Secundària | No Comments

Dimecres 13 de març es va celebrar la XXª edició de la Semifinal territorial del Certamen de Lectura Escolar en Veu Alta a Sant Cugat.

Maragall a casa

La classe de Joan Maragall (ESO3) va visitar la casa – arxiu de Joan Maragall.

Garbí i Llevant visiten el Poble Espanyol

Les classes de Garbí i Llevant van realitzar una gimcana d’orientació al Poble Espanyol de Barcelona.

Unes jornades més

Esquirols i Elefants a un aquari? Sí!

Es tracta de la classe d’EI3 (els Esquirols) i la d’EI4 (els Elefants).

Un campió del món ens visita

Antonio García, jugador d’handbol del B. M. Granollers, va visitar l’escola Tabor.