Avançament del catàleg de serveis i activitats extraescolars

By 5 de juliol de 2019General

En els propers dies farem arribar a les famílies el nou catàleg de serveis i activitats extraescolars per al curs 2019/20

Des de l’Escola Tabor estem tancant una proposta de serveis a les famílies i activitats extraescolars per al curs 2019/20 plena de novetats. Els oferim a continuació una primera llista de les que estem preparant.

SERVEIS A LES FAMÍLIES.

Acollida matinal.

Acollida de migdia (NOVETAT). Per als germans dels alumnes d’ESO. Com que de dilluns a dijous els alumnes d’ESO surten mitja hora més tard al migdia que els alumnes d’Infantil i Primària, l’Escola ofereix aquest servei gratuït a les famílies per tal que els petits puguin esperar els seus germans.

Acollida de tarda.

Menjador.

Aula de treball (NOVETAT), Els dimecres a la tarda l’Escola obre les portes de l’Aula de Mitjans d’Informació i Comunicació (antiga Biblioteca) per tal que els alumnes de Secundària puguin treballar-hi.

Escola de Famílies.

ACTIVITATS EXTRAESCOLARS

Escacs.

Alemany. Nivells 1, 2 i 3. Per als alumnes des d’EP3 a ESO.

Robòtica – Espai Makers (NOVETAT). Per als alumes d’EI i EP, un espai de creació i utilització de robots, amb possibilitat de practicar tant nocions de programació com de creativitat.

Playing in English (NOVETAT). Per als alumnes d’EP3 a EP6. Jugar en anglès.

Ioga (NOVETAT). Per als alumnes d’ESO.

More English for you (NOVETAT). Nivells 1 i 2. Per als alumnes d’ESO.

Iniciació esportiva (NOVETAT). Per als alumnes d’Educació Infantil fins a EP2.

Cor Robat (NOVETAT). Per als alumnes d’ESO.

Natació. Nivells 1 i 2.

Hip hop (NOVETAT). Per als alumnes d’EP4 a EP6.

Zumba Kids (NOVETAT). Per als alumnes d’EP1 a EP3.

Cuina per a adolescents (NOVETAT). Per als alumnes d’ESO.

Pel que fa a la concreció de dates, inscripcions, quotes, horaris, nivells i altres detalls de cada activitat properament els farem arribar el catàleg complet.

Descobrir l’Edat Mitjana en una gimcana

Els alumes de la classe Pau Casals (ESO2) van anar a Barcelona a realitzar una gimcana.