Un any més, la Festa dels Avis

By 24 de maig de 2019Infantil

El dimecres 22 de maig l’Escola Tabor va obrir de nou les seves portes als avis dels alumnes d’Educació Infantil.

Sempre que s’acosta el final de curs obrim les portes de l’escola per tal de fer el nostre petit homenatge d’agraïment als avis dels alumnes més petits.

És un homenatge al paper que fan els avis en el dia a dia dels seus nets, perquè els avis estimen d’una manera molt especial, passen estones jugant, anant al parc, compartint històries i aventures, els expliquen contes amb molta tendresa, els hi fan moixaines.

Els avis visiten la classe dels seus nets, aquests els hi expliquen l’espai on passen tantes estones, ballen cançons plegats amb els companys i les mestres, berenen i juguen.

Per als infants, compartir aquestes estones amb els seus avis i ensenya’ls hi l’escola és un fet molt important.

I, com cada any, els hi recordem el mateix: Qui té avis té un tresor i molta sort.

Avançament del catàleg de serveis i activitats extraescolars

Avançament del catàleg de serveis i activitats extraescolars