HISTÒRIA

L’Escola Tabor va iniciar la seva tasca educativa l’any 1967 com a fruit de l’interès, les inquietuds i esforços d’un grup de persones; unes pertanyents al món de l’ensenyament, d’altres, gent d’aquí, de Santa Perpètua, membres de la ja desapareguda Agrupació Familiar.

Per responsabilitzar-se de l’adequada aplicació dels objectius que inspiraren el grup promotor i de la bona marxa i funcionament de l’Escola, es va constituir una fundació eclesiàstica, que s’anomenà INSTITUCIÓ BELLSOLÀ.

La INSTITUCIÓ BELLSOLÀ prengué aquest nom perquè en el seu patrimoni inicial s’inclogué una donació que l’any 1928 va fer un perpetuenc, el Sr. Valentí Bellsolà, amb una finalitat de promoció de la cultura a Santa Perpètua, l’últim responsable de la qual fou l’Arquebisbat de Barcelona. Durant la seva trajectòria l’Escola Tabor ha anat creixent fins a les seves dimensions actuals.

L’Educació Infantil, l’Educació Primària i l’Educació Secundària Obligatòria configuren actualment l’oferta educativa, sempre amb voluntat innovadora i adaptant-nos als canvis socials i a les noves tendències psicopedagògiques.
L’Escola Tabor, en tots aquests anys, ha seguit una línia de serietat que sense cap afany lucratiu i volent, sempre, fer l’escola assequible al major nombre possible d’alumnes, ha demostrat que ha anat omplint un buit existent en el camp de l’ensenyament dintre de la població de Santa Perpètua.