Objectiu general de l’escola

L’Ideari de la nostra Escola té com a objectiu principal la formació integral de cadascun dels nostres alumnes.

Com cada any, l’Escola té un objectiu general que es treballarà de manera transversal al llarg de tot el curs. Coincidint amb l’aniversari de l’Escola, aquest objectiu no podia ser un altre que la commemoració del cinquantè aniversari.

Una Escola que va començar fa 50 anys, fruit de l’interès, les inquietuds i els esforços d’un grup de famílies perpetuenques que volien un model educatiu renovat i amb vistes al futur.

El curs d’enguany no només se centrarà en celebrar l’aniversari de l’Escola, servirà també per recordar què ha passat en els últims cinquanta anys, amb una exposició, un fris cronològic i una mirada al passat els nostres alumnes podran veure com ha canviat l’Escola, el poble i el món en aquest mig segle perquè no hi ha millor manera d’entendre el nostre present que conèixer d’allà on venim.

Volem destacar el lema d’aquest any: “Passat que suma futur que multiplica”, i això és el que farem; créixer i multiplicar les nostres forces sense deixar de tenir present els bons records que sempre duem a la motxilla, que mai no pesa ja que és plena de granets de sorra que han deixat tots aquells que han  trepitjat aquesta Escola. I d’aquesta manera poder seguir construint a poc a poc la nostre Escola en el futur més pròxim.

Donem pas a un objectiu especial, ple de records i il·lusions que ens farà conèixer i estimar més la nostra Escola.