Objectiu general de l’escola

L’Ideari de la nostra Escola té com a objectiu principal la formació integral de cadascun dels nostres alumnes.

Com cada any, l’Escola té un objectiu general que es treballarà de manera transversal al llarg de tot el curs. Després de celebrar els 50 anys de l’escola encetem el curs amb una nova missió: un nou repte per a emprendre i créixer com a persones.

Enguany ens hem proposat, com a escola, treballar el NO. Què vol dir això? Aprendrem a reafirmar les nostres conviccions, opinions, maneres de ser… més enllà del que opinen els altres. Aprendrem també a ser crítics amb tot allò que ens envolta, per saber a què i per què dir NO. I, molt important, aprendrem com dir aquest NO.

Treballar això ens ha d’ajudar a conviure millor i establir respecte i confiança en les relacions. Cal que comencem respectant-nos a nosaltres mateixos per saber què ens agrada i què és el que volem i dir NO amb fonament.

Per iniciar aquest camí, els alumnes d’ESO han fet les seves propostes de lema. Necessitàvem una frase amb prou força per animar-nos a aprendre a dir aquests Nos i, tot i que hi ha hagut propostes molt interessants en tots els nivells i sabem que no és una feina fàcil, el lema escollit és: DIR QUE NO TAMBÉ ÉS UNA OPCIÓ! I l’autora n’és la Laia Pifarré de la classe Antoni Gaudí (1r d’ESO).

Per acompanyar aquest lema, als alumnes de Tramuntana, Garbí i Llevant (4t, 5è i 6è de Primària) se’ls va donar l’encàrrec de fer un logotip amb tanta empenta com el lema escollit. També felicitem tots els participants perquè hi ha hagut propostes molt bones, però, després d’un intens debat, el resultat escollit ha estat el de la Jana Fontich de la classe Llevant (6è de Primària).