Nova roba esportiva

By 9 d'abril de 2018General

El divendres 6 d'abril es va presentar la nova roba esportiva de l'escola.

Un dels actes commemoratius del Cinquantenari de l’escola va consistir en la presentació de la nova roba esportiva que duran els alumnes a partir del curs 2018/19.

En una trobada al pati de l’escola es van presentar les diferents peces que conformaran el vestuari esportiu en el futur.

Per als petits hi haurà una samarreta de màniga llarga de cotó i una de màniga curta també de cotó; per als mitjans i grans, una de màniga curta de roba tècnica. Al revers de les samarretes hi ha l’anagrama i el lema de l’escola: “Vivint, educant i estimant”.

Pel que fa als pantalons, hi haurà uns pantalons curts de cotó per als petits, uns pantalons curts de roba tècnica per als mitjans i grans, i per als que ho vulguin també disposaran d’unes malles curtes i unes malles llargues.

Per a tots, una jaqueta amb cremallera i uns pantalons formaran el xandall d’hivern.

La nova roba esportiva serà vigent a partir del setembre de 2018 i conviurà amb l’actual un parell de cursos.

Descobrir l’Edat Mitjana en una gimcana

Els alumes de la classe Pau Casals (ESO2) van anar a Barcelona a realitzar una gimcana.

Els alumnes de 3r d’ESO participen a les Jornades Esportives Intercentres

Els estudiants de3r d’ESO de Santa Perpètua van gaudir d’una jornada esportiva i lúdica en els equipaments esportius del municipi.

Els alumnes de 4t d’ESO van fer el seu viatge de final d’etapa a Roma.