Premis Primavera 2020

By 8 de maig de 2020Primària, Secundària

La Regidoria de Cultura de l’Ajuntament de Santa Perpètua de Mogoda ens ha fet arribar el veredicte dels Premis Primavera 2020 en què dos alumnes de l’Escola Tabor han estat guardonats.

Aquests Premis tan tradicionals a la nostra localitat habitualment es lliuren a la Nit de la Cultura que s’havia de celebrar el 24 d’abril. En les actuals circumstàncies l’acte va ser evidentment ajornat, però se’ns ha comunicat el veredicte a l’espera de poder celebrar l’acte de lliurament dels guardons.

A la categoria A (alumnes de 3r i 4t de Primària), en Jan Ricart Anri (de la classe de Tramuntana) ha obtingut el primer premi i a la categoria C (Alumnes de 1r i 2n de Secundària), ha obtingut el quart lloc la Berta Capdevila Vinyallonga.

Els felicitem a tots dos i fem extensiva la felicitació a les seves famílies, mestres i professores que els han acompanyat en aquesta aventura literària.

Certamen de lectura en veu alta

Dimecres 13 de març es va celebrar la XXª edició de la Semifinal territorial del Certamen de Lectura Escolar en Veu Alta a Sant Cugat.

Maragall a casa

La classe de Joan Maragall (ESO3) va visitar la casa – arxiu de Joan Maragall.

Garbí i Llevant visiten el Poble Espanyol

Les classes de Garbí i Llevant van realitzar una gimcana d’orientació al Poble Espanyol de Barcelona.

Unes jornades més

Esquirols i Elefants a un aquari? Sí!

Es tracta de la classe d’EI3 (els Esquirols) i la d’EI4 (els Elefants).

Un campió del món ens visita

Antonio García, jugador d’handbol del B. M. Granollers, va visitar l’escola Tabor.