“Llegint entre flors”, publicació de Sant Jordi 2019

By 2 de maig de 2019General

Com cada any, la publicació mostra el treball dels alumnes de l’Escola Tabor al voltant de la festa de Sant Jordi.

El dia de Sant Jordi, en el marc de les celebracions de la Diada del patró de Catalunya i el dia del llibre, l’Escola Tabor va presentar la seva habitual publicació. Amb aquesta s’arriba a les quaranta-una edicions d’aquest treball conjunt dels alumnes, sempre diferents i sempre lligades als motius de la festa: el llibre, la rosa, les tradicions, l’escriptura.

Sota el títol de “Llegint entre flors”, el llibre recull dotze treballs al voltant de dotze flors diferents, una per a cada mes de l’any, en què cada un dels grups de l’escola ha treballat sobre una espècie floral utilitzant diferents tipus de textos com els que dia a dia es treballen a les aules.

Hi ha tot tipus de textos. Hi ha una llegenda sobre la rosa (“La rosa de foc”), una recepta (“Infusió de camamilla que cura el mal de panxa”), textos científics (“Flor de neu”) i fins i tot textos històrics (“La revolució dels clavells”), cadascun d’ells elaborats i decorats per cada una de les classes.

El format amb pestanyes laterals permet al lector accedir ràpidament al capítol desitjat i en permet una lectura ràpida en què l’ordre dels textos segueix únicament el pas dels mesos i en què per a cada mes se n’ha seleccionat l’espècie més representativa.

Esperem que gaudeixin de la seva lectura.