El Consell Escolar es renova

By 25 de novembre de 2021General

El dia 25 de novembre s’han celebrat les eleccions per a la renovació del Consell Escolar de l’Escola Tabor en tots els seus sectors.

Després que el Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya prorrogués els càrrecs que cessaven el desembre de 2020 a causa de la situació epidemiològica, aquest dijous s’han celebrat les eleccions per a la renovació dels càrrecs cessants, representació que els nous membres escollits ostentaran fins al desembre de 2025.

En el sector dels alumnes han estat escollits Eudald Capdevila (4t d’ESO) amb 43 vots, per al període 2021-25 i Daniel Papió (1r d’ESO) amb 28 vots per al període 2021-22 (atès que hi havia una vacant en aquesta plaça). La participació ha estat del 96,6% d’un total de 116 electors.

Pel que fa al personal d’administració i serveis ha estat escollida Encarni Jiménez amb 11 vots. La participació ha estat del 100% d’un total d’11 electors.

En el sector de pares i mares han resultat escollits Francisca Cuestas amb 51 vots  i Roger Vidal amb 40 vots per al període 2021-2025. La participació ha estat del 12,9% d’un total de 489 electors.

I pel que fa al cos docent, Assumpta Segalés ha estat escollida amb 23 vots per al sector d’Educació Secundària Obligatòria i Irene Díaz amb 12 vots en el sector d’Educació Infantil i Educació Primària. La participació ha estat del 85,7% d’un total de 28 electors.

Felicitem els guanyadors i agraïm la seva disposició a implicar-se en la bona marxa de l’escola a través d’aquest òrgan de participació escolar. El proper dijous 16 de desembre es farà la reunió constitutiva del nou Consell Escolar amb la presència dels membres que ja n’eren i dels membres designats per les diferents seccions.

Maragall a casa

La classe de Joan Maragall (ESO3) va visitar la casa – arxiu de Joan Maragall.

Garbí i Llevant visiten el Poble Espanyol

Les classes de Garbí i Llevant van realitzar una gimcana d’orientació al Poble Espanyol de Barcelona.

Unes jornades més

Esquirols i Elefants a un aquari? Sí!

Es tracta de la classe d’EI3 (els Esquirols) i la d’EI4 (els Elefants).

Un campió del món ens visita

Antonio García, jugador d’handbol del B. M. Granollers, va visitar l’escola Tabor.