La Lucía, l’Abril i la Joina guanyen premis Sambori

By 16 de juny de 2021Primària

En un acte celebrat al centre cívic El Vapor, l’entitat Òmnium cultural va fer lliurament dels Premis Sambori del Vallès Occidental corresponents a l’edició de 2021 a tres alumnes de l’Escola Tabor. És la quinzena edició d’aquests premis escolars de narrativa en català.

La Lucía Morral Ruiz de la classe de Xaloc (2n de Primària) va guanyar el primer premi de la categoria de Cicle Inicial; la seva companya Abril del Valle Folch va rebre’n el tercer. I la Joina Vinyals Asturgó, de la classe de Tramuntana (4t de Primària) ha estat la tercera classificada en la categoria del Cicle Mitjà.

L’entitat Òmnium cultural convoca els Premis Sambori Òmnium, el premi escolar de narrativa que té per objectiu promoure l’ús literari del català a l’educació primària, secundària i post-obligatòria d’escoles i instituts del Principat, la Franja, Andorra i Catalunya Nord. En aquesta edició hi ha participat un total de trenta-dues escoles de la demarcació del Vallès Occidental.

El conte premiat de la Lucía Morral ha estat “El Marc i el seu amic fidel”; el de l’Abril del Valle, “No sempre la màgia és bona”; i el de la Joina Vinyals, “No et rendeixis!”.

Moltes felicitats a totes tres!

Sant Jordi omple d’art i lletres l’escola

Celebrem conjuntament la festa de Sant Jordi.

Una publicació, molts reptes

Us presentem la publicació de Sant Jordi, una tradició de la nostra escola

Tots els cinquès de Primària de Santa Perpètua es troben per l’esport

Els alumes de Garbí (EP5) van participar a la Primera Jornada esportiva escolar.

Descobrir l’Edat Mitjana en una gimcana

Els alumes de la classe Pau Casals (ESO2) van anar a Barcelona a realitzar una gimcana.

Certamen de lectura en veu alta

Dimecres 13 de març es va celebrar la XXª edició de la Semifinal territorial del Certamen de Lectura Escolar en Veu Alta a Sant Cugat.