Arrenca el Servei Comunitari

By 10 de novembre de 2021Secundària

Després que el curs passat no es pogués dur a terme a causa de les restriccions sanitàries per la pandèmia de la COVID-19, aquests dies hem posat en marxa les activitats incloses en aquest espai d’aprenentatge-servei.

El Servei Comunitari és una activitat que duen a terme els alumnes dels dos darrers cursos de l’Educació Secundària Obligatòria. En aquest curs 2021/22 tots els alumnes de 4t i la meitat dels de 3r faran aquesta actuació, l’objectiu de la qual és que els nois i noies duguin a terme accions en benefici de la comunitat.

Aquestes accions poden ser de tipus local o comunitari i s’han de desenvolupar fora de l’horari escolar. A l’Escola Tabor hem optat aquesta vegada per oferir tasques majoritàriament dintre de la pròpia escola. Així, un grup d’alumnes ajudarà els alumnes del darrer curs d’Educació Infantil i els primers d’Educació Primària en el seu procés d’aprenentatge de la lectura; un altre grup ajudarà en la confecció de les disfresses dels alumnes d’Infantil i Primària quan s’acosti la festa de Carnestoltes; i un darrer grup anirà al rober municipal a ajudar en les tasques de classificació de la roba que s’hi recull. Finalment, tots els alumnes de 4t col·laboraran en la rua de Carnestoltes com a servei d’ordre.

Com s’anellen (científicament) els ocells?

Us presentem la publicació de Sant Jordi, una tradició de la nostra escola

Obrim les portes a la Fundació Tr@ms

| General | No Comments

El passat 25 d’abril representants de 13 institucions de la Fundació Tr@ms van visitar la nostra escola.

Un debat sobre el futur de les escoles concertades

| General | No Comments

Les entitats que representen les nostres escoles concertades han preparat un manifest i un debat per conèixer el posicionament dels partits.

Sant Jordi omple d’art i lletres l’escola

| General | No Comments

Celebrem conjuntament la festa de Sant Jordi.

Una publicació, molts reptes

Us presentem la publicació de Sant Jordi, una tradició de la nostra escola

Tots els cinquès de Primària de Santa Perpètua es troben per l’esport

Els alumes de Garbí (EP5) van participar a la Primera Jornada esportiva escolar.

Descobrir l’Edat Mitjana en una gimcana

Els alumes de la classe Pau Casals (ESO2) van anar a Barcelona a realitzar una gimcana.