Una rua ben anima(la)da

By 4 de març de 2019Infantil, Primària

Carnestoltes omple de colors els carrers del voltant de l’escola amb unes comparses ben animals.

El passat divendres 1 de març els alumnes d’Educació Infantil i Primària van omplir els carrers i places del voltant de l’escola amb les seves comparses. Cada classe anava disfressada d’un animal i entre tots van crear un ecosistema ben curiós.

Com no podia ser d’altra manera, els Esquirols, els Elefants i els Xais es van vestir com el nom de la classe. I a Primària ànecs, lleons, marietes, aranyes i meduses anaven ocupant els carrers amb l’acompanyament d’uns flamencs que amb els seus instruments posaven banda sonora a la nostra particular Arca de Noé.

En la confecció de les disfresses d’aquest curs pràcticament no s’hi ha utilitzat plàstic i el feltre, tallat i cosit pels alumnes i els seus mestres, ha estat la base de la disfressa.

Una munió de pares, mares, avis, familiars, coneguts i saludats han envoltat aquesta colla d’animals que passejava pels nostres carrers i com en un safari els han disparat milers de… fotografies i gravacions.

El projecte Robotast gastronòmic, 2n premi TIC de la FECC

El projecte Robotast gastronòmic, 2n premi TIC de la FECC