En Patufet berena pa (amb les famílies)

By 4 de desembre de 2023Infantil, Primària

La darrera setmana vam obrir les portes de l’escola a les famílies de Tramuntana (EP4), dels Elefants (EI4) i els Esquirols (EI3) per mostrar el final dels seus projectes.

Els  alumnes de Tramuntana van tenir el plaer de compartir una estona diferent amb les seves famílies, oferint-los un berenar saludable i equilibrat. Al llarg de moltes setmanes van treballar el projecte de “La dieta Mediterrània” i van aprendre moltíssimes coses. Cada dia aprenien alguna cosa nova i, finalment, van dur a terme el repte que se’ls havia plantejat a l’inici d’aquest projecte: un berenar saludable per a les famílies. En van quedar molt contents perquè tothom els va dir que tot estava boníssim, i els van felicitar per una gran feina feta.

Per la seva banda, els alumnes de la classe dels Elefants (EI4) van convidar a les seves famílies ha passat una tarda ben divertida fent de forners. Hi havia diferents espais de manipulació i experimentació amb la farina, el blat. També van poder fer pa seguint les mesures que els infants els hi deien i finalment van poder jugar al nostre forn de pa.

I per acabar la classe dels Esquirols (EI3) va donar per finalitzat el projecte del Patufet convidant a les famílies a gaudir d’un teatre d’ombres que havien gravat els infants amb la seva veu. Es van emportar la col que havien fet a la classe i van sortir disfressats de Patufets tot cantant: Patim , patam , patum, homes i dones del carrer…

Punts de llibre, 200,39€ solidaris

Els alumnes de Llevant (EP6) han realitat uns punts de llibre per a la seva venda de forma solidària.

Un debat sobre les escoles concertades: les respostes dels partits

El passat dimecres 24 d’abril es va celebrar un debat electoral sobre educació organitzat per les entitats que configuren l’Escola de la Gent.