Activitats AMPA

Des de fa molts anys, l’AMPA de l’Escola Tabor col·labora amb la Regidoria d’Esports de l’Ajuntament de Santa Perpètua en l’organització d’un curset de natació pels als nens i nenes de l’Escola. Els cursets són oberts per tots els alumnes d’infantil i primària (i en cas que quedin places disponibles també pels alumnes de l’ESO). Normalment, es realitzen els divendres a la tarda des de començaments d’octubre fins a finals de maig.

• Subvenció de l’Escola de Famílies.
  • Participació a la Rua de Carnaval.
  • Organització i participació Cavalcada Reis 2022 que organitza l’Ajuntament de Santa Perpètua. Des de fa uns quants cursos, hem recuperat una activitat amb una llarga tradició a l’Escola: la participació a la Cavalcada de Reis del nostre poble. Si els vostres fills/filles volen ajudar als Reis Mags a repartir felicitat pels carrers de Santa Perpètua, estigueu atents a les reunions informatives que s’organitzen a principis de curs.
  • Concurs de Nadal. Repte proposat per l’AMPA: participació de les famílies a pujar les fotos dels seus arbres i/o pessebres. Desembre 2020.
  • Col·laboració venda mascaretes solidàries “Pintalapinça”. Desembre 2020.
  • Patrocini xerrada realitzada pel sr. Juanjo Fernández “Videojocs: massa o massa poc”. Febrer 2021.
  • Organització Xocolatada Solidària.
  • Patrocini Xarranques del pati de l’escola.
  • Compra de tauletes pels alumnes d’Educació Infantil i Primària.
  • Compra material del projecte Filosofia curs 2021-2022 pels alumnes d’Educació Infantil, Primària i Secundària: llibres, llibretes i capses.
  • Elements de joc per al pati dels petits.
  • Col·laboració en les festes de l’Escola.
  • Activitat Passem a Secundària per als alumnes de 6è.
  • Festa de final de curs: Xocolatada del matí i espectacle sorpresa per la tarda i sopar i DJ pels alumnes de secundària.