L’Escola Tabor fa 55 anys

By 4 d'octubre de 2022General

El 2 d’octubre és l’aniversari de l’Escola Tabor. Aquest dia, de l’any 1967, va obrir les seves portes i el 2022 tots els que formem l’Escola Tabor ho celebrem.

Tot i que cada any hi ha un 2 d’octubre i recordem l’aniversari amb els nostres alumnes, els anys múltiples de 5 ens agrada donar un relleu especial a l’esdeveniment.

Així, a quarts de cinc de la tarda ens hem trobat tots al Pati esportiu de l’escola per celebrar aquesta fita. Després d’unes paraules de mestres i el Govern d’escola, tots hem berenat pa amb xocolata, que és un berenar que bé haguéssim pogut menjar el dia de la inauguració.

Per molts anys!

Els alumnes de 3r d’ESO participen a les Jornades Esportives Intercentres

Els estudiants de3r d’ESO de Santa Perpètua van gaudir d’una jornada esportiva i lúdica en els equipaments esportius del municipi.

Roma caput mundi

Els alumnes de 4t d’ESO van fer el seu viatge de final d’etapa a Roma.

Educació Infantil se’n va al parc

Per a finalitzar el trimestre i celebrar l’arribada de la Primavera els alumnes de la classe dels Esquirols, Elefants i Xais van anar al Parc central.

Antoni Gaudí visita la Sagrada Família i el Parc Güell

El dia 19 de març els alumnes de la classe Antoni Gaudí van fer una visita guiada a la Sagrada Família i el Parc Güell.

El passat dijous 14 de març a la tarda els alumnes de Secundària van celebrar el dia Pi.

Certamen de lectura en veu alta

Dimecres 13 de març es va celebrar la XXª edició de la Semifinal territorial del Certamen de Lectura Escolar en Veu Alta a Sant Cugat.

Maragall a casa

La classe de Joan Maragall (ESO3) va visitar la casa – arxiu de Joan Maragall.

Garbí i Llevant visiten el Poble Espanyol

Les classes de Garbí i Llevant van realitzar una gimcana d’orientació al Poble Espanyol de Barcelona.

Unes jornades més

Els alumnes més grans de l’Escola participen a les Jornades Esportives Intercentres

Esquirols i Elefants a un aquari? Sí!

Es tracta de la classe d’EI3 (els Esquirols) i la d’EI4 (els Elefants).