Un campió del món ens visita

By 28 de febrer de 2024Secundària

Antonio García, jugador d’handbol del B. M. Granollers, va visitar l’escola Tabor i ens va oferir una master class.

No tenim la sort cada dia de rebre visites tan especials. El dijous 22 de febrer ens va visitar Antonio Garcia i ens va regalar una classe molt especial, no només de l’esport de l’handbol sinó també dels valors que hem de tenir sempre presents en la nostra pràctica esportiva.

Nascut a La Llagosta, Antonio Garcia té una llarga trajectòria esportiva i ha format part de diversos equips europeus al llarg de la seva carrera. I com a membre de la selecció espanyola va ser medalla d’or al Campionat Mundial de 2013, medalla de bronze als Jocs Olímpics de Tòquio de 2021 i també ha aconseguit medalles en els Campionats Europeus de 2014, 2016 i 2022.

Els alumnes de 3r d’ESO participen a les Jornades Esportives Intercentres

Els estudiants de3r d’ESO de Santa Perpètua van gaudir d’una jornada esportiva i lúdica en els equipaments esportius del municipi.

Roma caput mundi

Els alumnes de 4t d’ESO van fer el seu viatge de final d’etapa a Roma.

Educació Infantil se’n va al parc

Per a finalitzar el trimestre i celebrar l’arribada de la Primavera els alumnes de la classe dels Esquirols, Elefants i Xais van anar al Parc central.

Antoni Gaudí visita la Sagrada Família i el Parc Güell

El dia 19 de març els alumnes de la classe Antoni Gaudí van fer una visita guiada a la Sagrada Família i el Parc Güell.

El passat dijous 14 de març a la tarda els alumnes de Secundària van celebrar el dia Pi.

Certamen de lectura en veu alta

Dimecres 13 de març es va celebrar la XXª edició de la Semifinal territorial del Certamen de Lectura Escolar en Veu Alta a Sant Cugat.

Maragall a casa

La classe de Joan Maragall (ESO3) va visitar la casa – arxiu de Joan Maragall.

Garbí i Llevant visiten el Poble Espanyol

Les classes de Garbí i Llevant van realitzar una gimcana d’orientació al Poble Espanyol de Barcelona.

Unes jornades més

Els alumnes més grans de l’Escola participen a les Jornades Esportives Intercentres

Esquirols i Elefants a un aquari? Sí!

Es tracta de la classe d’EI3 (els Esquirols) i la d’EI4 (els Elefants).