Cap a l’escola, en bicicleta o patinet

By 7 de maig de 2021General

Curs rere curs creix el nombre d’alumnes i membres del personal que venen en bicicleta o patinet a l’Escola. Per ajudar-los a tenir els seus vehicles segurs, hem adequat una part del pati esportiu per a què els puguin deixar.

Cada vegada són més els carrers i vials de circulació de Santa Perpètua que estan especialment dissenyats per a la mobilitat en bicicleta i patinet. I també han aparegut aparcaments específics per a ells. Però de vegades alguns brètols fan malbé aquests vehicles o bé se’ls emporten.

Per això des de l’escola iniciem una prova pilot d’aparcament de bicicletes i patinets per als alumnes que ho utilitzen freqüentment. Cada plaça està assignada a un alumne que d’aquesta manera té la seguretat que la tindrà resguardada i podrà fer de manera saludable els seus desplaçaments de proximitat.

Aquest servei està especialment adreçat als alumnes que viuen a una certa distància de l’escola i als quals les seves famílies els permeten venir amb aquests mitjans, que a la vegada els fan fer una bona dosi d’exercici i guanyen autonomia personal.

A més a més, en el camí cap a la sostenibilitat mediambiental i en coherència amb l’Agenda 2030 del nostre territori, aquestes propostes ens ajuden a fer món més net i cada cop més lliure de gasos contaminants.