Anem a l’Auditori de Barcelona

By 11 de gener de 2023Infantil, Primària

El dimarts 10 de gener els alumnes de Gregal (EP3) i Tramuntana (EP4) van assistir a un concert de la Jove Orquestra Nacional de Catalunya a l'Auditori de Barcelona, on van poder veure de prop els instruments d'una orquestra.

El repertori incloïa obres de Britten, Beethoven, Stravinsky, Rameau i Toldrà i els joves músics van interpretar les peces de memòria, sense director i expressant amb els moviments damunt l’escenari la intencionalitat de les músiques. L’espectacle “Zoom dies de músic” pretén apropar als nens i nenes als instruments enfocant-se en les diferents tècniques de tocar: corda, vent i percussió. És per això que els intèrprets anaven vestits de colors segons la seva família instrumental. Va ser un concert molt vistós i educatiu on va quedar palesa la qualitat dels alevins de la JONC.

Punts de llibre, 200,39€ solidaris

Els alumnes de Llevant (EP6) han realitat uns punts de llibre per a la seva venda de forma solidària.

Un debat sobre les escoles concertades: les respostes dels partits

El passat dimecres 24 d’abril es va celebrar un debat electoral sobre educació organitzat per les entitats que configuren l’Escola de la Gent.