Amb el nou curs inaugurem l’Aula STEAM

By 14 d'octubre de 2020General

Tot i que la instal·lació es va acabar el passat 12 de març, a causa del tancament de les escoles per la pandèmia de la COVID-19 no es va poder posar en funcionament aquesta nova aula de l’Escola Tabor.

Després de quatre mesos d’obres, els antics Taller de Tecnologia i Aula de Música s’han convertit en la nova aula STEAM. STEAM són les inicials de Science, Technology, Engineering, Arts and Maths. I aquestes són les matèries que es troben en aquesta nova aula.

Una aula en què els projectes tecnològics es barregen amb les teories científiques, els coneixements matemàtics i les possibilitats expressives de les arts. Un projecte en creixement i desenvolupament que aquests primers dies de curs ha començat les seves primeres passes, això sí, amb totes les mesures higièniques que l’actualitat ens imposa.

Robots, realitat virtual, gamificació, impressora 3D, programes i aplicatius conflueixen en aquest espai en què sobretot es persegueix la millora del pensament computacional i les capacitats d’expressió plàstica.

Avis i nets omplen el pati de l’escola

Després de dos cursos en blanc per les restriccions de la pandèmia de la COVID-19, avis, nets i mestres han omplert el pati de l’escola per celebrar una nova edició de la nostra Festa dels Avis.

“Guess the animal” i “Crazy recipes” en xarxa

| Infantil, Primària | No Comments

Els alumnes de la classe dels Xais (EI5) i de la classe de Tramuntana (EP4) han compartit i han intercanviat experiències amb altres escoles de la Fundació Tr@ms per tal de potenciar l’ús de l’anglès en contextos reals.

El rap de Gregal guanya un Premi Sambori

Els alumnes de la classe de Gregal (3r de Primària) han obtingut un Premi Sambori pel seu rap de l’aparell locomotor.

Set alumnes de l’Escola Tabor a les primeres places de la Prova Cangur

Cada curs els alumnes de la nostra Escola (des de 5è de Primària fins a 4t d’ESO) participen a la Prova Cangur, que promociona la Societat Catalana de Matemàtiques. En els darrers dies se n’han publicat els resultats i set alumnes de l’Escola han quedat entre el 6% amb millors resultats de tots els participants en la seva categoria.

Publiquem el catàleg d’activitats extraescolars i serveis a les famílies per al proper curs 2022/23.

Com cada any, un simulacre d’evacuació

Com a part del Pla de Prevenció de Riscos Laborals i de la preparació dels alumnes de cara a situacions d’emergència, el passat dijous 5 de maig vam a dur a terme un simulacre d’evacuació de l’escola.

Al Pati dels Petits juguem amb la gravetat

Fa pocs dies hem instal·lat un nou plafó d’activitats al Pati dels Petits, una eina que els permet crear circuits de tota mena.

Peces de fusta que arriben al sostre

| Infantil, Primària | No Comments

Els alumnes dels Xais i de les classes de Ponent i Xaloc van gaudir el passat dimecres 27 d’abril d’una activitat de construcció amb els materials del Taller de construcció KAPLA.

Sant Jordi a l’Escola Tabor

El 22 d’abril hem celebrat la festa de Sant Jordi, patró de Catalunya. Un any més, tota l’escola atura les seves activitats quotidianes per dedicar el dia a la llegenda, els llibres i els Jocs Florals.

Una capsa amb moltes cares que dona molt de joc

Com cada festa de Sant Jordi, avui hem presentat la publicació que hem elaborat entre tots els alumnes i el personal de l’escola.