La nostra auxiliar de conversa, Maria Lyons

By 7 d'octubre de 2022General

Després que els dos darrers anys les mesures sanitàries restringissin molt la interacció entre alumnes i la presència de docents a les aules, aquest curs 2022/23 hem recuperat la figura de l’Auxiliar de conversa. I en aquesta ocasió es tracta de la Maria Lyons.

Les llengües s’aprenen per ser parlades, per ser un instrument de comunicació. Per això, a l’Escola donem importància a l’oralitat i despleguem programes com el Parlem pels descosits per entrenar els nostres alumnes en la pràctica de les exposicions orals.

I pel que fa a la llengua anglesa, ja fa molts anys que teníem a l’escola un auxiliar, una persona de parla materna anglesa que ve a les nostres aules a parlar i només a parlar. De la gramàtica i l’expressió escrita ja se n’encarreguen els nostres mestres i professores. L’auxiliar passa dues hores setmanals a les classes d’Educació Primària i Secundària treballant en petits grups.

I a Educació Infantil comptem amb la nostra Nursery teacher, que un cop acabi el procés d’adaptació dels Esquirols començarà a passar algunes hores també a la classe dels Elefants i dels Xais.

Maria Lyons ha estudiat Història i Literatura Anglesa a la Universitat de Sussex i actualment es prepara per a la docència de la seva llengua a persones no anglòfones.

Diem adeu a la promoció Anne Frank

L’Escola Tabor va acomiadar la promoció Anne Frank (2011/24).