Els Bee bots, de fills a pares

By 14 de gener de 2019Primària

Els alumnes de 5è de Primària han ensenyat als seus pares el funcionament dels bee bots.

Els bee bots són uns petits robots en forma d’abella als que es poden programar els seus moviments sobre una superfície. Els alumnes de Garbí han estat treballant durant la primera part del curs el projecte Catalunya Experience, que ha culminat amb aquesta presentació a les famílies.

S’han combinat activitats de geometria (distàncies, mesura d’angles) amb un treball sobre el mapa de Catalunya on hi havia uns codis QR que donaven accés a informacions sobre la zona treballada.

A més a més, fruit del treball del projecte, s’han fet activitats en què les abelletes es desplaçaven sobre una superfície per trobar mostres de la gastronomia de les diferents comarques de Catalunya.

Els alumnes de 5è de Primària van convidar les seves famílies a fer moure els petits robots i d’aquesta manera mostrar el resultat del treball del seu projecte. Per un dia, doncs, els fills van ensenyar als seus pares.