Calendari del curs 2023/24

By 21 de juny de 2023General

En la reunió del passat 20 de juny, el Consell escolar va aprovar el calendari del curs 2023/24.

El curs començarà el dimecres 6 de setembre de 2023 i acabarà el divendres 21 de juny de 2024.

Les vacances de Nadal comencen el dijous 21 de desembre de 2023 i acaben el diumenge 7 de gener de 2024 (ambdós inclosos).

Les vacances de Setmana Santa comencen el dissabte 23 de març de 2024 i acaben el dilluns 1 d’abril de 2024 (també tots dos inclosos).

Com que una de les festes locals cau fora d’aquest període, hem de triar cinc dies de lliure disposició. Tots els centres de Santa Perpètua hem pactat els següents:

Divendres 13 d’octubre de 2023: Posterior a Festa nacional d’Espanya.

Dijous 7 de desembre 2023: Entre la festa de la Immaculada i la de la Constitució.

Dilluns 12 de febrer de 2024: Posterior a Carnestoltes.

Divendres 8 de març de 2024: Posterior a Santa Perpètua.

Dilluns 20 de maig de 2024: Segona Pasqua.

Pel que fa a l’horari, segueix vigent el del curs actual.

Punts de llibre, 200,39€ solidaris

Els alumnes de Llevant (EP6) han realitat uns punts de llibre per a la seva venda de forma solidària.

Un debat sobre les escoles concertades: les respostes dels partits

El passat dimecres 24 d’abril es va celebrar un debat electoral sobre educació organitzat per les entitats que configuren l’Escola de la Gent.

Com s’anellen (científicament) els ocells?

Us presentem la publicació de Sant Jordi, una tradició de la nostra escola

Obrim les portes a la Fundació Tr@ms

El passat 25 d’abril representants de 13 institucions de la Fundació Tr@ms van visitar la nostra escola.