Estrenem camins escolars

By 27 d'abril de 2018Infantil, Primària

El passat dijous 26 d’abril operaris municipals i el Govern dels alumnes d’Educació Infantil i Primària de l’Escola van procedir a pintar la senyalització horitzontal dels camins escolars i a contactar amb diferents comerços situats en aquests camins per tal que els alumnes s’hi puguin adreçar en cas de necessitat.

Un dels fruits del Projecte Educatiu de Ciutat (PEC) que ha promogut l’Ajuntament de Santa Perpètua ha estat el disseny i senyalització dels anomenats camins escolars. Aquestes rutes han estat dissenyades a partir de les vies que habitualment segueixen els alumnes per venir i tornar de casa a l’escola amb la finalitat que aquells puguin fer aquest trajecte de manera autònoma amb seguretat i tranquil·litat.

Hi ha una comissió de seguiment del projecte integrada per una mestra de l’escola, una representant de l’AMPA i la tècnica del PEC, que a banda de concretar detalls tècnics també ha de dissenyar activitats de promoció d’aquestes vies d’accés entre els alumnes. En una fase posterior es procedirà a instal·lar la senyalització vertical.

A l’acte de senyalització hi va estar present també el Sr. Antonio Egea, regidor d’Educació de l’Ajuntament de Santa Perpètua i els alumnes no es van limitar a mirar com treballaven els operaris municipals, sinó que també van poder agafar el pinzell i senyalitzar l’espai.

Acabem el curs 2021/22

Durant tot el dimecres 22 de juny l’Escola ha acollit les activitats habituals que marquen el final del curs escolar.

Els alumnes de Llevant “Passem a Secundària”

Com cada final de curs, els alumnes de la classe de 6è de Primària van celebrar la festa que marca el seu pas de l’Educació Primària a l’Educació Secundària Obligatòria.

75 donacions que salven 225 vides

El dimecres 1 de juny els alumnes de la classe de Tramuntana (4t de Primària) van col·laborar amb el Banc de Sang i Teixits en una nova edició de la campanya de donació de sang.

Avis i nets omplen el pati de l’escola

Després de dos cursos en blanc per les restriccions de la pandèmia de la COVID-19, avis, nets i mestres han omplert el pati de l’escola per celebrar una nova edició de la nostra Festa dels Avis.