Set alumnes de l’Escola Tabor a les primeres places de la Prova Cangur

By 10 de maig de 2022Primària, Secundària

Cada curs els alumnes de la nostra Escola (des de 5è de Primària fins a 4t d’ESO) participen a la Prova Cangur, que promociona la Societat Catalana de Matemàtiques. En els darrers dies se n’han publicat els resultats i set alumnes de l’Escola han quedat entre el 6% amb millors resultats de tots els participants en la seva categoria.

Un cop corregides les proves cada alumne rep una puntuació que el situa en una posició de la classificació, que es dona en funció del percentatge en què es troba en la llista final. Així, tenir una posició 4,28 significa que el participant es troba entre els 4,28% millor de la seva edat, això és, que està per damunt del 95,72% de tots els que es van presentar a la seva categoria.

Aquests són els alumnes de les diferents classes que han quedat per sota del 6% millor de la seva categoria, reflex de la seva excel·lència en aquest camp:

Joina Vinyals Asturgó (5,47%.) de la classe de Garbí (EP5).

Lluc Lleonart Sáez (1,88%.) de la classe de Llevant (EP6).

Laia Valls Humet (5,74%.) de la classe d’Antoni Gaudí (ESO1).

Francesca Villagrasa Umbert (0,54%), Laia Martí Reverté (1,65%) i Helena Sánchez Gonzálvez (4,12%), de la classe Pau Casals (ESO2).

I Biel Gómez Martí (3,90%), de la classe Joan Maragall (ESO3).

La Societat Catalana de Matemàtiques és filial de l’Institut d’Estudis Catalans i té com a objectiu estendre el coneixement de les ciències matemàtiques a la societat catalana, fomentant-ne l’ensenyament i la investigació teòrica i aplicada.

Punts de llibre, 200,39€ solidaris

Els alumnes de Llevant (EP6) han realitat uns punts de llibre per a la seva venda de forma solidària.

Un debat sobre les escoles concertades: les respostes dels partits

El passat dimecres 24 d’abril es va celebrar un debat electoral sobre educació organitzat per les entitats que configuren l’Escola de la Gent.