Set alumnes de l’Escola Tabor a les primeres places de la Prova Cangur

By 10 de maig de 2022Primària, Secundària

Cada curs els alumnes de la nostra Escola (des de 5è de Primària fins a 4t d’ESO) participen a la Prova Cangur, que promociona la Societat Catalana de Matemàtiques. En els darrers dies se n’han publicat els resultats i set alumnes de l’Escola han quedat entre el 6% amb millors resultats de tots els participants en la seva categoria.

Un cop corregides les proves cada alumne rep una puntuació que el situa en una posició de la classificació, que es dona en funció del percentatge en què es troba en la llista final. Així, tenir una posició 4,28 significa que el participant es troba entre els 4,28% millor de la seva edat, això és, que està per damunt del 95,72% de tots els que es van presentar a la seva categoria.

Aquests són els alumnes de les diferents classes que han quedat per sota del 6% millor de la seva categoria, reflex de la seva excel·lència en aquest camp:

Joina Vinyals Asturgó (5,47%.) de la classe de Garbí (EP5).

Lluc Lleonart Sáez (1,88%.) de la classe de Llevant (EP6).

Laia Valls Humet (5,74%.) de la classe d’Antoni Gaudí (ESO1).

Francesca Villagrasa Umbert (0,54%), Laia Martí Reverté (1,65%) i Helena Sánchez Gonzálvez (4,12%), de la classe Pau Casals (ESO2).

I Biel Gómez Martí (3,90%), de la classe Joan Maragall (ESO3).

La Societat Catalana de Matemàtiques és filial de l’Institut d’Estudis Catalans i té com a objectiu estendre el coneixement de les ciències matemàtiques a la societat catalana, fomentant-ne l’ensenyament i la investigació teòrica i aplicada.

El respecte i l’honestedat, de primera necessitat!

La tarda del 21 de novembre vam presentar l’objectiu general de l’escola Tabor per al curs 2022/23.

Aristòtil dona nom a la promoció de 4t d’ESO

Després d’un llarg procés d’estudi de diferents candidats, els alumnes de 4t d’ESO han decidit que el filòsof grec Aristòtil sigui el nom de la seva promoció.

Celebrem la Castanyada

Seguint el curs de les festes, el passat divendres 28 d’octubre vam celebrar la festa de la Castanyada, ara, per fi, en plena normalitat.

Tornem a Parlar pels descosits

Després de dos cursos amb mesures molt restrictives pel que fa a la barreja de grups, des de començaments d’octubre a l’Escola hem reprès l’activitat del “Parlem pels descosits”.

Antoni Gaudí visita la Sagrada Família

El dia 24 d’octubre els alumnes de la classe d’Antoni Gaudí (ESO1) van anar a visitar la Sagrada Família i a fer una ruta modernista per Barcelona.

La classe de Gregal comença a plantar

El passat divendres 21 d’octubre, com a part essencial d’un dels projectes d’aula que estan treballant, els nens i nenes de Gregal van farcir l’hort escolar d’hortalisses de temporada, que en unes quantes setmanes podran collir i tastar.

Dos grups de l’Escola Tabor visiten el Parlament de Catalunya

Amb pocs dies de diferència els alumnes de Garbí (EP5) i Joan Maragall (ESO3) van visitar el Parlament de Catalunya al Parc de la Ciutadella de Barcelona per fer-hi activitats relacionades amb els seus projectes i estudis.

La nostra auxiliar de conversa, Maria Lyons

Després que els dos darrers anys les mesures sanitàries restringissin molt la interacció entre alumnes i la presència de docents a les aules, aquest curs 2022/23 hem recuperat la figura de l’Auxiliar de conversa. I en aquesta ocasió es tracta de la Maria Lyons.

Amb l’octubre comencem les activitats extraescolars

Un cop superat el mes de setembre i les seves particularitats horàries, amb l’entrada al mes d’octubre posem en marxa les activitats extraescolars.

Ja tenim Govern d’Escola

El 2 d’octubre és l’aniversari de l’Escola Tabor. Aquest dia, de l’any 1967, va obrir les seves portes i el 2022 tots els que formem l’Escola Tabor ho celebrem