Set alumnes de l’Escola Tabor a les primeres places de la Prova Cangur

By 10 de maig de 2022Primària, Secundària

Cada curs els alumnes de la nostra Escola (des de 5è de Primària fins a 4t d’ESO) participen a la Prova Cangur, que promociona la Societat Catalana de Matemàtiques. En els darrers dies se n’han publicat els resultats i set alumnes de l’Escola han quedat entre el 6% amb millors resultats de tots els participants en la seva categoria.

Un cop corregides les proves cada alumne rep una puntuació que el situa en una posició de la classificació, que es dona en funció del percentatge en què es troba en la llista final. Així, tenir una posició 4,28 significa que el participant es troba entre els 4,28% millor de la seva edat, això és, que està per damunt del 95,72% de tots els que es van presentar a la seva categoria.

Aquests són els alumnes de les diferents classes que han quedat per sota del 6% millor de la seva categoria, reflex de la seva excel·lència en aquest camp:

Joina Vinyals Asturgó (5,47%.) de la classe de Garbí (EP5).

Lluc Lleonart Sáez (1,88%.) de la classe de Llevant (EP6).

Laia Valls Humet (5,74%.) de la classe d’Antoni Gaudí (ESO1).

Francesca Villagrasa Umbert (0,54%), Laia Martí Reverté (1,65%) i Helena Sánchez Gonzálvez (4,12%), de la classe Pau Casals (ESO2).

I Biel Gómez Martí (3,90%), de la classe Joan Maragall (ESO3).

La Societat Catalana de Matemàtiques és filial de l’Institut d’Estudis Catalans i té com a objectiu estendre el coneixement de les ciències matemàtiques a la societat catalana, fomentant-ne l’ensenyament i la investigació teòrica i aplicada.

Les tutories del curs 2022/23

Ara que hem acabat el curs escolar 2021/22 ja comencem a preparar el curs 2022/23. I aquestes seran les tutories del proper curs.

Acabem el curs 2021/22

Durant tot el dimecres 22 de juny l’Escola ha acollit les activitats habituals que marquen el final del curs escolar.

Els alumnes de Llevant “Passem a Secundària”

Com cada final de curs, els alumnes de la classe de 6è de Primària van celebrar la festa que marca el seu pas de l’Educació Primària a l’Educació Secundària Obligatòria.

75 donacions que salven 225 vides

El dimecres 1 de juny els alumnes de la classe de Tramuntana (4t de Primària) van col·laborar amb el Banc de Sang i Teixits en una nova edició de la campanya de donació de sang.

Avis i nets omplen el pati de l’escola

Després de dos cursos en blanc per les restriccions de la pandèmia de la COVID-19, avis, nets i mestres han omplert el pati de l’escola per celebrar una nova edició de la nostra Festa dels Avis.

“Guess the animal” i “Crazy recipes” en xarxa

| Infantil, Primària | No Comments

Els alumnes de la classe dels Xais (EI5) i de la classe de Tramuntana (EP4) han compartit i han intercanviat experiències amb altres escoles de la Fundació Tr@ms per tal de potenciar l’ús de l’anglès en contextos reals.

El rap de Gregal guanya un Premi Sambori

Els alumnes de la classe de Gregal (3r de Primària) han obtingut un Premi Sambori pel seu rap de l’aparell locomotor.

Set alumnes de l’Escola Tabor a les primeres places de la Prova Cangur

Publiquem el catàleg d’activitats extraescolars i serveis a les famílies per al proper curs 2022/23.

Com cada any, un simulacre d’evacuació

Com a part del Pla de Prevenció de Riscos Laborals i de la preparació dels alumnes de cara a situacions d’emergència, el passat dijous 5 de maig vam a dur a terme un simulacre d’evacuació de l’escola.