La cantata “Lua” omple el Pavelló esportiu

By 8 d'abril de 2019Primària

Un any més els alumnes de 4t de Primària de les escoles de Santa Perpètua omplen el Pavelló esportiu amb una cantata.

El dissabte 6 d’abril de 2019 alumnes de 4t de Primària de totes les escoles de Santa Perpètua van interpretar la cantata “Lua”, un viatge i un homenatge a l’univers femení i un cant a la igualtat de gènere.

Des de començaments de curs les mestres de música de les escoles perpetuenques s’han anat reunint per preparar aquest espectacle de música, dansa, llum, so, circ i cant coral. Sota la coordinació de l’Escola Municipal de les Arts, alumnes i mestres han anat assajant aquesta peça musical i finalment la van oferir a les seves famílies en un concert memorable que va emocionar els assistents.

L’espectacle combinava les peces de cant coral dels alumnes amb la presència de ballarines de l’Escola Municipal de les Arts, que acompanyaven la música amb les seves coreografies. Una companyia de circ va amenitzar alguns moments de l’espectacle.

La nostra classe de Tramuntana hi va participar al costat dels altres nens i nenes de les escoles de Santa Perpètua, acompanyats per la seva tutora, l’Ester Asturgó, i la seva mestra de música, la Jordina Campi.

Les tutories del curs 2022/23

Ara que hem acabat el curs escolar 2021/22 ja comencem a preparar el curs 2022/23. I aquestes seran les tutories del proper curs.

Acabem el curs 2021/22

Durant tot el dimecres 22 de juny l’Escola ha acollit les activitats habituals que marquen el final del curs escolar.

Els alumnes de Llevant “Passem a Secundària”

Com cada final de curs, els alumnes de la classe de 6è de Primària van celebrar la festa que marca el seu pas de l’Educació Primària a l’Educació Secundària Obligatòria.

75 donacions que salven 225 vides

El dimecres 1 de juny els alumnes de la classe de Tramuntana (4t de Primària) van col·laborar amb el Banc de Sang i Teixits en una nova edició de la campanya de donació de sang.