
El divendres 17 de febrer va ser el dia gran de les festes de Carnaval a l’Escola Tabor. Després de setmanes de preparació i secrets ben guardats, per fi sortien a la llum les disfresses de cada classe.
La tarda d’aquell dia vam omplir els carrers que envolten l’escola amb la rua de Carnaval. Encapçalats pel Carnestoltes i la Carnestoltetes, una a una van anar sortint de l’escola les comparses que des de feia moltes setmanes s’havien anat preparant a les aules.
Cada classe va preparar una disfressa relacionada amb una pel·lícula.
Esquirols (EI3): Buscant en Nemo.
Elefants (EI4): Com ensinistrar un drac.
Xais (EI5): Bee movie.
Ponent (EP1): Charlie i la fàbrica de xocolata.
Xaloc (EP2): Les tortugues ninja.
Gregal (EP3): Up.
Tramuntana (EP4): Wonder.
Garbí (EP5): Els minions.
Llevant (EP6): Ratatouille i la xaranga
Al migdia es van trobar tots els alumnes d’Infantil i Primària al Pati esportiu per escoltar la invitació a la festa, tot i la presència de tres foscos personatges que ens volien convidar a no anar-hi… Ningú els hi va fer cas i cap a quarts de quatre vam omplir els carrers i després el pati amb la nostra alegria.
Els pares, mares, avis i àvies ens van acompanyar durant tot el recorregut i van poder entrar també al pati per veure de més a prop els Judici i la desfilada interna.
Un dia de festa i xerinola que va comptar amb el suport dels alumnes de la classe Aristòtil (ESO4) que ens van donar un cop de ma en el transcurs de les activitats.





























Altres notícies de l'escola

El divendres 24 de març pel matí els alumnes de 4t de Primària van anar al Pavelló Poliesportiu a fer el primer assaig general de la Cantata.

El dimecres 22 de març es va celebrar la Semifinal territorial de la XIXª edició del Certamen de Lectura Escolar en Veu Alta a Sant Cugat.

Els passats dimecres 22 de febrer i 1 de març l’alumnat de Gregal (EP3) i Tramuntana (EP4) van poder gaudir d’una visita a l’Ajuntament.

El dimecres 15 de febrer els alumnes d’ESO van anar a veure l’obra de teatre Historia de una escalera del dramaturg Antonio Buero Vallejo a la Sala Crespí de Terrassa.

Garbí (EP5) i Antoni Gaudí (ESO1) van tenir la sort de gaudir de les explicacions i de l’exposició “Rapinyaires, d’enemics a aliats” al nostre Espai La Fusteria.
Comentaris recents