Un Carnaval de cine

By 18 de febrer de 2023General

El divendres 17 de febrer va ser el dia gran de les festes de Carnaval a l’Escola Tabor. Després de setmanes de preparació i secrets ben guardats, per fi sortien a la llum les disfresses de cada classe.

La tarda d’aquell dia vam omplir els carrers que envolten l’escola amb la rua de Carnaval. Encapçalats pel Carnestoltes i la Carnestoltetes, una a una van anar sortint de l’escola les comparses que des de feia moltes setmanes s’havien anat preparant a les aules.

Cada classe va preparar una disfressa relacionada amb una pel·lícula.

Esquirols (EI3): Buscant en Nemo.

Elefants (EI4): Com ensinistrar un drac.

Xais (EI5): Bee movie.

Ponent (EP1): Charlie i la fàbrica de xocolata.

Xaloc (EP2): Les tortugues ninja.

Gregal (EP3): Up.

Tramuntana (EP4): Wonder.

Garbí (EP5): Els minions.

Llevant (EP6): Ratatouille i la xaranga

Al migdia es van trobar tots els alumnes d’Infantil i Primària al Pati esportiu per escoltar la invitació a la festa, tot i la presència de tres foscos personatges que ens volien convidar a no anar-hi… Ningú els hi va fer cas i cap a quarts de quatre vam omplir els carrers i després el pati amb la nostra alegria.

Els pares, mares, avis i àvies ens van acompanyar durant tot el recorregut i van poder entrar també al pati per veure de més a prop els Judici i la desfilada interna.

Un dia de festa i xerinola que va comptar amb el suport dels alumnes de la classe Aristòtil (ESO4) que ens van donar un cop de ma en el transcurs de les activitats.

Punts de llibre, 200,39€ solidaris

Els alumnes de Llevant (EP6) han realitat uns punts de llibre per a la seva venda de forma solidària.

Un debat sobre les escoles concertades: les respostes dels partits

El passat dimecres 24 d’abril es va celebrar un debat electoral sobre educació organitzat per les entitats que configuren l’Escola de la Gent.

Com s’anellen (científicament) els ocells?

Us presentem la publicació de Sant Jordi, una tradició de la nostra escola

Obrim les portes a la Fundació Tr@ms

El passat 25 d’abril representants de 13 institucions de la Fundació Tr@ms van visitar la nostra escola.