“Fora mascareta i el virus a fer punyetes”

By 26 de febrer de 2022Infantil, Primària

Amb aquesta contundent afirmació acabava el judici del Carnestoltes de la nostra festa. Després d’un any sense rua, el divendres 25 de febrer els alumnes de l’Escola Tabor han omplert els carrers amb les seves disfresses, les seves comparses i la seva música.

Una de les festes més esperades i reeixides del calendari escolar és la festa de Carnaval, la festa de les disfresses, dels judicis i de la rua. Ja feia molts dies que els alumnes d’Educació Infantil i Primària estaven preparant les seves disfresses amb la col·laboració dels alumnes de 4t d’ESO en el marc del seu Servei Comunitari.

I per fi ha arribat el dia. Al migdia ens hem reunit tots al pati de l’escola per assistir a la presentació del Reis Carnestoltes i acceptar la seva invitació a participar a la rua de la tarda. Aprofitant aquesta trobada s’han lliurat els premis del concurs de fotografia que s’ha organitzat amb motiu de l’objectiu general del curs, el de fer persones positives, entusiastes, creatives i disposades al canvi.

Les comparses han sortit a fer una passejada a partir de quarts de quatre de la tarda en el seu recorregut habitual fins a la Plaça de l’Església i tornant tot omplint la Rambla. Els pintors, les paletes i l’homenatge a Joan Miró dels d’Educació Infantil; els aliments, el cinema, la fotografia, la pintura i la música dels de Primària; i la xaranga de sisè. Acompanyats de ben a prop de les famílies, de mares, pares, àvies, tietes, amics i coneguts, hem omplert els carrers i hem tornat a “respirar” una mica com fa un parell d’anys, amb la col·laboració habitual de la Policia local que ha anat tallant i obrint carrers per garantir el recorregut i dels alumnes de 4t d’ESO que han fet el servei d’ordre.

Acabem el curs 2021/22

Durant tot el dimecres 22 de juny l’Escola ha acollit les activitats habituals que marquen el final del curs escolar.

Els alumnes de Llevant “Passem a Secundària”

Com cada final de curs, els alumnes de la classe de 6è de Primària van celebrar la festa que marca el seu pas de l’Educació Primària a l’Educació Secundària Obligatòria.

75 donacions que salven 225 vides

El dimecres 1 de juny els alumnes de la classe de Tramuntana (4t de Primària) van col·laborar amb el Banc de Sang i Teixits en una nova edició de la campanya de donació de sang.

Avis i nets omplen el pati de l’escola

Després de dos cursos en blanc per les restriccions de la pandèmia de la COVID-19, avis, nets i mestres han omplert el pati de l’escola per celebrar una nova edició de la nostra Festa dels Avis.

“Guess the animal” i “Crazy recipes” en xarxa

| Infantil, Primària | No Comments

Els alumnes de la classe dels Xais (EI5) i de la classe de Tramuntana (EP4) han compartit i han intercanviat experiències amb altres escoles de la Fundació Tr@ms per tal de potenciar l’ús de l’anglès en contextos reals.

El rap de Gregal guanya un Premi Sambori

Els alumnes de la classe de Gregal (3r de Primària) han obtingut un Premi Sambori pel seu rap de l’aparell locomotor.

Set alumnes de l’Escola Tabor a les primeres places de la Prova Cangur

Cada curs els alumnes de la nostra Escola (des de 5è de Primària fins a 4t d’ESO) participen a la Prova Cangur, que promociona la Societat Catalana de Matemàtiques. En els darrers dies se n’han publicat els resultats i set alumnes de l’Escola han quedat entre el 6% amb millors resultats de tots els participants en la seva categoria.

Publiquem el catàleg d’activitats extraescolars i serveis a les famílies per al proper curs 2022/23.

Com cada any, un simulacre d’evacuació

Com a part del Pla de Prevenció de Riscos Laborals i de la preparació dels alumnes de cara a situacions d’emergència, el passat dijous 5 de maig vam a dur a terme un simulacre d’evacuació de l’escola.

Al Pati dels Petits juguem amb la gravetat

Fa pocs dies hem instal·lat un nou plafó d’activitats al Pati dels Petits, una eina que els permet crear circuits de tota mena.