“Fora mascareta i el virus a fer punyetes”

By 26 de febrer de 2022Infantil, Primària

Amb aquesta contundent afirmació acabava el judici del Carnestoltes de la nostra festa. Després d’un any sense rua, el divendres 25 de febrer els alumnes de l’Escola Tabor han omplert els carrers amb les seves disfresses, les seves comparses i la seva música.

Una de les festes més esperades i reeixides del calendari escolar és la festa de Carnaval, la festa de les disfresses, dels judicis i de la rua. Ja feia molts dies que els alumnes d’Educació Infantil i Primària estaven preparant les seves disfresses amb la col·laboració dels alumnes de 4t d’ESO en el marc del seu Servei Comunitari.

I per fi ha arribat el dia. Al migdia ens hem reunit tots al pati de l’escola per assistir a la presentació del Reis Carnestoltes i acceptar la seva invitació a participar a la rua de la tarda. Aprofitant aquesta trobada s’han lliurat els premis del concurs de fotografia que s’ha organitzat amb motiu de l’objectiu general del curs, el de fer persones positives, entusiastes, creatives i disposades al canvi.

Les comparses han sortit a fer una passejada a partir de quarts de quatre de la tarda en el seu recorregut habitual fins a la Plaça de l’Església i tornant tot omplint la Rambla. Els pintors, les paletes i l’homenatge a Joan Miró dels d’Educació Infantil; els aliments, el cinema, la fotografia, la pintura i la música dels de Primària; i la xaranga de sisè. Acompanyats de ben a prop de les famílies, de mares, pares, àvies, tietes, amics i coneguts, hem omplert els carrers i hem tornat a “respirar” una mica com fa un parell d’anys, amb la col·laboració habitual de la Policia local que ha anat tallant i obrint carrers per garantir el recorregut i dels alumnes de 4t d’ESO que han fet el servei d’ordre.

Punts de llibre, 200,39€ solidaris

Els alumnes de Llevant (EP6) han realitat uns punts de llibre per a la seva venda de forma solidària.

Un debat sobre les escoles concertades: les respostes dels partits

El passat dimecres 24 d’abril es va celebrar un debat electoral sobre educació organitzat per les entitats que configuren l’Escola de la Gent.

Com s’anellen (científicament) els ocells?

Us presentem la publicació de Sant Jordi, una tradició de la nostra escola

Obrim les portes a la Fundació Tr@ms

El passat 25 d’abril representants de 13 institucions de la Fundació Tr@ms van visitar la nostra escola.