Preparem el Carnestoltes amb una ajuda extra

By 12 de febrer de 2020Infantil, Primària, Secundària

Cada vegada queden menys dies per a la celebració del Carnestoltes. I a l’Escola Tabor estem preparant les disfresses amb uns col·laboradors ben especials.

Quan arriba Carnestoltes, ja se sap. Uns quants dies abans l’escola es converteix en un taller d’alta (o baixa) costura per preparar les disfresses que portarem el dia de la rua. Aquesta feina ens porta força hores de treball, de vegades retallant, de vegades pintant, de vegades punxant, de vegades encolant, de vegades…

I aquest any hem afegit un element nou. Els alumnes de 3r d’Educació Secundària Obligatòria han de fer el que es coneix com Servei Comunitari, això és, deu hores de tasques voluntàries en favor de la comunitat. Alguns alumnes han participat en la campanya de Càritas preparant lots de menjar per a les persones més necessitades, d’altres han ajudat els companys més petits en el procés d’aprenentatge de la lectura a la nostra biblioteca, d’altres participen en projectes d’abast municipal.

I un darrer grup d’alumnes venen quatre de les tardes que no tenen classe, es distribueixen per les aules d’Educació Infantil i Primària i ajuden mestres i companys més petits a fer-se unes disfresses ben xules i que llueixin força el dia de la rua.

I tots els alumnes de 3r d’ESO, tots, els podreu veure a la rua fent de servei d’ordre, ajudant a avançar les colles disfressades pels carrers del voltant de l’escola, en una nova tasca de col·laboració entre els més grans i els més petits, com ja passa, per exemple, a la festa de la Castanyada.

Punts de llibre, 200,39€ solidaris

Els alumnes de Llevant (EP6) han realitat uns punts de llibre per a la seva venda de forma solidària.

Un debat sobre les escoles concertades: les respostes dels partits

El passat dimecres 24 d’abril es va celebrar un debat electoral sobre educació organitzat per les entitats que configuren l’Escola de la Gent.