Preparem el Carnestoltes amb una ajuda extra

By 12 de febrer de 2020Infantil, Primària, Secundària

Cada vegada queden menys dies per a la celebració del Carnestoltes. I a l’Escola Tabor estem preparant les disfresses amb uns col·laboradors ben especials.

Quan arriba Carnestoltes, ja se sap. Uns quants dies abans l’escola es converteix en un taller d’alta (o baixa) costura per preparar les disfresses que portarem el dia de la rua. Aquesta feina ens porta força hores de treball, de vegades retallant, de vegades pintant, de vegades punxant, de vegades encolant, de vegades…

I aquest any hem afegit un element nou. Els alumnes de 3r d’Educació Secundària Obligatòria han de fer el que es coneix com Servei Comunitari, això és, deu hores de tasques voluntàries en favor de la comunitat. Alguns alumnes han participat en la campanya de Càritas preparant lots de menjar per a les persones més necessitades, d’altres han ajudat els companys més petits en el procés d’aprenentatge de la lectura a la nostra biblioteca, d’altres participen en projectes d’abast municipal.

I un darrer grup d’alumnes venen quatre de les tardes que no tenen classe, es distribueixen per les aules d’Educació Infantil i Primària i ajuden mestres i companys més petits a fer-se unes disfresses ben xules i que llueixin força el dia de la rua.

I tots els alumnes de 3r d’ESO, tots, els podreu veure a la rua fent de servei d’ordre, ajudant a avançar les colles disfressades pels carrers del voltant de l’escola, en una nova tasca de col·laboració entre els més grans i els més petits, com ja passa, per exemple, a la festa de la Castanyada.

Avis i nets omplen el pati de l’escola

Després de dos cursos en blanc per les restriccions de la pandèmia de la COVID-19, avis, nets i mestres han omplert el pati de l’escola per celebrar una nova edició de la nostra Festa dels Avis.

“Guess the animal” i “recipes” en xarxa

| Infantil, Primària | No Comments

Els alumnes de la classe dels Xais (EI5) i de la classe de Tramuntana (EP4) han compartit i han intercanviat experiències amb altres escoles de la Fundació Tr@ms per tal de potenciar l’ús de l’anglès en contextos reals.

El rap de Gregal guanya un Premi Sambori

Els alumnes de la classe de Gregal (3r de Primària) han obtingut un Premi Sambori pel seu rap de l’aparell locomotor.

Set alumnes de l’Escola Tabor a les primeres places de la Prova Cangur

Cada curs els alumnes de la nostra Escola (des de 5è de Primària fins a 4t d’ESO) participen a la Prova Cangur, que promociona la Societat Catalana de Matemàtiques. En els darrers dies se n’han publicat els resultats i set alumnes de l’Escola han quedat entre el 6% amb millors resultats de tots els participants en la seva categoria.

Publiquem el catàleg d’activitats extraescolars i serveis a les famílies per al proper curs 2022/23.

Com cada any, un simulacre d’evacuació

Com a part del Pla de Prevenció de Riscos Laborals i de la preparació dels alumnes de cara a situacions d’emergència, el passat dijous 5 de maig vam a dur a terme un simulacre d’evacuació de l’escola.

Al Pati dels Petits juguem amb la gravetat

Fa pocs dies hem instal·lat un nou plafó d’activitats al Pati dels Petits, una eina que els permet crear circuits de tota mena.

Peces de fusta que arriben al sostre

| Infantil, Primària | No Comments

Els alumnes dels Xais i de les classes de Ponent i Xaloc van gaudir el passat dimecres 27 d’abril d’una activitat de construcció amb els materials del Taller de construcció KAPLA.

Sant Jordi a l’Escola Tabor

El 22 d’abril hem celebrat la festa de Sant Jordi, patró de Catalunya. Un any més, tota l’escola atura les seves activitats quotidianes per dedicar el dia a la llegenda, els llibres i els Jocs Florals.

Una capsa amb moltes cares que dona molt de joc

Com cada festa de Sant Jordi, avui hem presentat la publicació que hem elaborat entre tots els alumnes i el personal de l’escola.