El Casal d’estiu, en marxa

By 5 de juliol de 2023General

Des del 26 de juny i fins al 28 de juliol l’Escola Tabor canvia la fisonomia i omple els seus espais amb les activitats del Casal d’estiu 2023.

Un viatge per la història és el fil conductor de les activitats. Cada setmana es viatja a un moment del passat per englobar les activitats que nens i nenes duen a terme a l’Escola. Seguim educant i aquesta vegada és a través de les activitats de lleure.

Activitats com el dia sobre rodes, amb bicicletes, patins i patinets circulant per l’Escola i els voltants. I activitats com danses i coreografies.

Sense oblidar les piscines que ocupen bona part del pati esportiu. Cada dia un moment ben refrescant per fer passar la calor d’aquest mes d’estiu.

Com sempre, hem obert les portes del Casal a nens i nenes d’altres escoles que gaudeixen de les nostres instal·lacions al costat dels nostres alumnes.

Punts de llibre, 200,39€ solidaris

Els alumnes de Llevant (EP6) han realitat uns punts de llibre per a la seva venda de forma solidària.

Un debat sobre les escoles concertades: les respostes dels partits

El passat dimecres 24 d’abril es va celebrar un debat electoral sobre educació organitzat per les entitats que configuren l’Escola de la Gent.