Bones vacances #totaniràbé

By 31 de juliol de 2020General

Acabem un Casal d'Estiu ple de colors

Tots els qui hem estat fent possible aquest Casal d’Estiu tan especial, volem agrair a les famílies la confiança que han tingut en la nostra Escola.

Gràcies a tots s’ha pogut dur a terme aquest espai de lleure on els alumnes han gaudit d’unes setmanes plenes de jocs i activitats a l’aire lliure que els han ajudat a compartir vivències i a retrobar-se de nou amb els amics, sempre seguint les mesures sanitàries establertes. S’ha fet també un acompanyament emocional i alhora s’ha destinat una estoneta al dia per realitzar petites feines escolars.

L’Escola tanca així el curs desitjant un bon estiu a tothom.

Els alumnes més grans de l’Escola participen a les Jornades Esportives Intercentres

| Primària, Secundària | No Comments

El passat dijous 14 de març a la tarda els alumnes de Secundària van celebrar el dia Pi.

Certamen de lectura en veu alta

| Primària, Secundària | No Comments

Dimecres 13 de març es va celebrar la XXª edició de la Semifinal territorial del Certamen de Lectura Escolar en Veu Alta a Sant Cugat.

Maragall a casa

La classe de Joan Maragall (ESO3) va visitar la casa – arxiu de Joan Maragall.

Garbí i Llevant visiten el Poble Espanyol

Les classes de Garbí i Llevant van realitzar una gimcana d’orientació al Poble Espanyol de Barcelona.

Unes jornades més

Esquirols i Elefants a un aquari? Sí!

Es tracta de la classe d’EI3 (els Esquirols) i la d’EI4 (els Elefants).

Un campió del món ens visita

Antonio García, jugador d’handbol del B. M. Granollers, va visitar l’escola Tabor.