Bones vacances #totaniràbé

By 31 de juliol de 2020General

Acabem un Casal d'Estiu ple de colors

Tots els qui hem estat fent possible aquest Casal d’Estiu tan especial, volem agrair a les famílies la confiança que han tingut en la nostra Escola.

Gràcies a tots s’ha pogut dur a terme aquest espai de lleure on els alumnes han gaudit d’unes setmanes plenes de jocs i activitats a l’aire lliure que els han ajudat a compartir vivències i a retrobar-se de nou amb els amics, sempre seguint les mesures sanitàries establertes. S’ha fet també un acompanyament emocional i alhora s’ha destinat una estoneta al dia per realitzar petites feines escolars.

L’Escola tanca així el curs desitjant un bon estiu a tothom.

Punts de llibre, 200,39€ solidaris

Els alumnes de Llevant (EP6) han realitat uns punts de llibre per a la seva venda de forma solidària.

Un debat sobre les escoles concertades: les respostes dels partits

El passat dimecres 24 d’abril es va celebrar un debat electoral sobre educació organitzat per les entitats que configuren l’Escola de la Gent.

Com s’anellen (científicament) els ocells?

Us presentem la publicació de Sant Jordi, una tradició de la nostra escola

Obrim les portes a la Fundació Tr@ms

El passat 25 d’abril representants de 13 institucions de la Fundació Tr@ms van visitar la nostra escola.