Un Casal d’estiu adaptat a les noves circumstàncies

By 6 de juliol de 2020General

Des del passat dilluns 29 de juny l’Escola Tabor ha posat en marxa el seu habitual Casal d’estiu, marcat aquest any per les necessàries mesures higièniques i de seguretat que ha indicat el Departament de Joventut de la Generalitat de Catalunya.

Un total de 85 alumnes dividits en 9 grups de convivència participen aquest any de les activitats del Casal d’estiu, sota el monitoratge dels propis membres del Claustre de l’Escola. Les activitats estan adaptades a la normativa i prioritzen les accions a l’aire lliure i se centren en l’acompanyament emocional dels participants.

Es combinen activitats de caire lúdic i esportiu amb petites accions de continguts escolars, donada l’excepcional aturada de tres mesos de les escoles a causa de la pandèmia de la COVID-19.

L’activitat, inicialment pensada per als alumnes de l’Escola Tabor, ha estat oberta també a alumnes d’altres centres perpetuencs.

A més a més de l’activitat habitual del Casal s’hi han integrat dinàmiques pròpies d’aquest període excepcional, com són la presa de la temperatura, l’isolament dels grups de convivència i els torns estrictes de seguiment de moments com el bany i els esports.

El Casal es completa amb el servei de menjador, també, com no, amb les necessàries distàncies interpersonals de seguretat.

Els primers dies de setembre l’Escola Tabor torna a oferir també un Casal per a les famílies que el necessitin.

Aquest Casal suposa una continuïtat respecte a les condicions que establia el Pla de reobertura de centres per a la primera quinzena de juny i un bon assaig de les mesures que caldrà implementar a partir del 14 de setembre en la dinàmica de les escoles catalanes.

Maragall a casa

La classe de Joan Maragall (ESO3) va visitar la casa – arxiu de Joan Maragall.

Garbí i Llevant visiten el Poble Espanyol

Les classes de Garbí i Llevant van realitzar una gimcana d’orientació al Poble Espanyol de Barcelona.

Unes jornades més

Esquirols i Elefants a un aquari? Sí!

Es tracta de la classe d’EI3 (els Esquirols) i la d’EI4 (els Elefants).

Un campió del món ens visita

Antonio García, jugador d’handbol del B. M. Granollers, va visitar l’escola Tabor.