Un Casal d’estiu adaptat a les noves circumstàncies

By 6 de juliol de 2020General

Des del passat dilluns 29 de juny l’Escola Tabor ha posat en marxa el seu habitual Casal d’estiu, marcat aquest any per les necessàries mesures higièniques i de seguretat que ha indicat el Departament de Joventut de la Generalitat de Catalunya.

Un total de 85 alumnes dividits en 9 grups de convivència participen aquest any de les activitats del Casal d’estiu, sota el monitoratge dels propis membres del Claustre de l’Escola. Les activitats estan adaptades a la normativa i prioritzen les accions a l’aire lliure i se centren en l’acompanyament emocional dels participants.

Es combinen activitats de caire lúdic i esportiu amb petites accions de continguts escolars, donada l’excepcional aturada de tres mesos de les escoles a causa de la pandèmia de la COVID-19.

L’activitat, inicialment pensada per als alumnes de l’Escola Tabor, ha estat oberta també a alumnes d’altres centres perpetuencs.

A més a més de l’activitat habitual del Casal s’hi han integrat dinàmiques pròpies d’aquest període excepcional, com són la presa de la temperatura, l’isolament dels grups de convivència i els torns estrictes de seguiment de moments com el bany i els esports.

El Casal es completa amb el servei de menjador, també, com no, amb les necessàries distàncies interpersonals de seguretat.

Els primers dies de setembre l’Escola Tabor torna a oferir també un Casal per a les famílies que el necessitin.

Aquest Casal suposa una continuïtat respecte a les condicions que establia el Pla de reobertura de centres per a la primera quinzena de juny i un bon assaig de les mesures que caldrà implementar a partir del 14 de setembre en la dinàmica de les escoles catalanes.

Punts de llibre, 200,39€ solidaris

Els alumnes de Llevant (EP6) han realitat uns punts de llibre per a la seva venda de forma solidària.

Un debat sobre les escoles concertades: les respostes dels partits

El passat dimecres 24 d’abril es va celebrar un debat electoral sobre educació organitzat per les entitats que configuren l’Escola de la Gent.

Com s’anellen (científicament) els ocells?

Us presentem la publicació de Sant Jordi, una tradició de la nostra escola

Obrim les portes a la Fundació Tr@ms

El passat 25 d’abril representants de 13 institucions de la Fundació Tr@ms van visitar la nostra escola.