Un Casal d’estiu adaptat a les noves circumstàncies

By 6 de juliol de 2020General

Des del passat dilluns 29 de juny l’Escola Tabor ha posat en marxa el seu habitual Casal d’estiu, marcat aquest any per les necessàries mesures higièniques i de seguretat que ha indicat el Departament de Joventut de la Generalitat de Catalunya.

Un total de 85 alumnes dividits en 9 grups de convivència participen aquest any de les activitats del Casal d’estiu, sota el monitoratge dels propis membres del Claustre de l’Escola. Les activitats estan adaptades a la normativa i prioritzen les accions a l’aire lliure i se centren en l’acompanyament emocional dels participants.

Es combinen activitats de caire lúdic i esportiu amb petites accions de continguts escolars, donada l’excepcional aturada de tres mesos de les escoles a causa de la pandèmia de la COVID-19.

L’activitat, inicialment pensada per als alumnes de l’Escola Tabor, ha estat oberta també a alumnes d’altres centres perpetuencs.

A més a més de l’activitat habitual del Casal s’hi han integrat dinàmiques pròpies d’aquest període excepcional, com són la presa de la temperatura, l’isolament dels grups de convivència i els torns estrictes de seguiment de moments com el bany i els esports.

El Casal es completa amb el servei de menjador, també, com no, amb les necessàries distàncies interpersonals de seguretat.

Els primers dies de setembre l’Escola Tabor torna a oferir també un Casal per a les famílies que el necessitin.

Aquest Casal suposa una continuïtat respecte a les condicions que establia el Pla de reobertura de centres per a la primera quinzena de juny i un bon assaig de les mesures que caldrà implementar a partir del 14 de setembre en la dinàmica de les escoles catalanes.

Acabem el curs 2021/22

Durant tot el dimecres 22 de juny l’Escola ha acollit les activitats habituals que marquen el final del curs escolar.

Els alumnes de Llevant “Passem a Secundària”

Com cada final de curs, els alumnes de la classe de 6è de Primària van celebrar la festa que marca el seu pas de l’Educació Primària a l’Educació Secundària Obligatòria.

75 donacions que salven 225 vides

El dimecres 1 de juny els alumnes de la classe de Tramuntana (4t de Primària) van col·laborar amb el Banc de Sang i Teixits en una nova edició de la campanya de donació de sang.

Avis i nets omplen el pati de l’escola

Després de dos cursos en blanc per les restriccions de la pandèmia de la COVID-19, avis, nets i mestres han omplert el pati de l’escola per celebrar una nova edició de la nostra Festa dels Avis.

“Guess the animal” i “Crazy recipes” en xarxa

| Infantil, Primària | No Comments

Els alumnes de la classe dels Xais (EI5) i de la classe de Tramuntana (EP4) han compartit i han intercanviat experiències amb altres escoles de la Fundació Tr@ms per tal de potenciar l’ús de l’anglès en contextos reals.

El rap de Gregal guanya un Premi Sambori

Els alumnes de la classe de Gregal (3r de Primària) han obtingut un Premi Sambori pel seu rap de l’aparell locomotor.

Set alumnes de l’Escola Tabor a les primeres places de la Prova Cangur

Cada curs els alumnes de la nostra Escola (des de 5è de Primària fins a 4t d’ESO) participen a la Prova Cangur, que promociona la Societat Catalana de Matemàtiques. En els darrers dies se n’han publicat els resultats i set alumnes de l’Escola han quedat entre el 6% amb millors resultats de tots els participants en la seva categoria.

Publiquem el catàleg d’activitats extraescolars i serveis a les famílies per al proper curs 2022/23.

Com cada any, un simulacre d’evacuació

Com a part del Pla de Prevenció de Riscos Laborals i de la preparació dels alumnes de cara a situacions d’emergència, el passat dijous 5 de maig vam a dur a terme un simulacre d’evacuació de l’escola.

Al Pati dels Petits juguem amb la gravetat

Fa pocs dies hem instal·lat un nou plafó d’activitats al Pati dels Petits, una eina que els permet crear circuits de tota mena.