Un Casal d’estiu per als alumnes…i els seu pares

By 18 de juliol de 2018General

Des del passat dilluns 25 de juny està en marxa el Casal d’estiu de l’escola Tabor. En l’edició d’aquest curs, sota el lema de Si fa sol, el ritme surt sol, les activitats giren al voltant de les músiques del Món.

Les activitats del Casal són les habituals de cada edició: balls, tallers, jocs, caminades, marxes en bicicletes, una mica de feina, esports. I les piscines.

Però en l’edició d’aquest estiu 2018 hi hem introduït una novetat: el bany dels pares. Cada setmana convidem els pares d’un dels grups a compartir un dia l’estona de bany amb els seus fills.