Celebrem la Castanyada

By 29 d'octubre de 2022General

Seguint el curs de les festes, el passat divendres 28 d’octubre vam celebrar la festa de la Castanyada, ara, per fi, en plena normalitat.

La primera de les grans tradicions que celebrem a l’escola ja és aquí. Amb motiu de la festa de Tots Sants, a l’Escola Tabor vam treballar el tema del dol i de la mort i el colofó va ser la festa de la Castanyada.

Ja de bon matí els alumnes de la classe Antoni Gaudí (ESO1) van passejar per l’escola amb les seves terrorífiques disfresses per emular la tradició del Halloween d’origen anglosaxó, com una de les seves activitats de l’àrea de llengua anglesa. Van visitar les aules i van rebre una bona recompensa per la seva actuació.

A la tarda els alumnes de la classe de Garbí (EP5) van fer el seu pregó de la tardor que obria la celebració de les etapes d’Educació Infantil i Primària, amb la presència del castanyer i la castanyera. En acabat els alumnes van menjar panellets i castanyes. Esquirols, Elefants i Xais es van menjar els panellets que ells mateixos havien elaborat dies abans a les seves aules. I per acabar la festa, una bona estona de ball al ritme de les cançons pròpies d’aquesta celebració.

Punts de llibre, 200,39€ solidaris

Els alumnes de Llevant (EP6) han realitat uns punts de llibre per a la seva venda de forma solidària.

Un debat sobre les escoles concertades: les respostes dels partits

El passat dimecres 24 d’abril es va celebrar un debat electoral sobre educació organitzat per les entitats que configuren l’Escola de la Gent.