Celebrem la Castanyada

By 29 d'octubre de 2022General

Seguint el curs de les festes, el passat divendres 28 d’octubre vam celebrar la festa de la Castanyada, ara, per fi, en plena normalitat.

La primera de les grans tradicions que celebrem a l’escola ja és aquí. Amb motiu de la festa de Tots Sants, a l’Escola Tabor vam treballar el tema del dol i de la mort i el colofó va ser la festa de la Castanyada.

Ja de bon matí els alumnes de la classe Antoni Gaudí (ESO1) van passejar per l’escola amb les seves terrorífiques disfresses per emular la tradició del Halloween d’origen anglosaxó, com una de les seves activitats de l’àrea de llengua anglesa. Van visitar les aules i van rebre una bona recompensa per la seva actuació.

A la tarda els alumnes de la classe de Garbí (EP5) van fer el seu pregó de la tardor que obria la celebració de les etapes d’Educació Infantil i Primària, amb la presència del castanyer i la castanyera. En acabat els alumnes van menjar panellets i castanyes. Esquirols, Elefants i Xais es van menjar els panellets que ells mateixos havien elaborat dies abans a les seves aules. I per acabar la festa, una bona estona de ball al ritme de les cançons pròpies d’aquesta celebració.

El respecte i l’honestedat, de primera necessitat!

La tarda del 21 de novembre vam presentar l’objectiu general de l’escola Tabor per al curs 2022/23.

Aristòtil dona nom a la promoció de 4t d’ESO

Després d’un llarg procés d’estudi de diferents candidats, els alumnes de 4t d’ESO han decidit que el filòsof grec Aristòtil sigui el nom de la seva promoció.

Celebrem la Castanyada

Tornem a Parlar pels descosits

Després de dos cursos amb mesures molt restrictives pel que fa a la barreja de grups, des de començaments d’octubre a l’Escola hem reprès l’activitat del “Parlem pels descosits”.

Antoni Gaudí visita la Sagrada Família

El dia 24 d’octubre els alumnes de la classe d’Antoni Gaudí (ESO1) van anar a visitar la Sagrada Família i a fer una ruta modernista per Barcelona.

La classe de Gregal comença a plantar

El passat divendres 21 d’octubre, com a part essencial d’un dels projectes d’aula que estan treballant, els nens i nenes de Gregal van farcir l’hort escolar d’hortalisses de temporada, que en unes quantes setmanes podran collir i tastar.

Dos grups de l’Escola Tabor visiten el Parlament de Catalunya

Amb pocs dies de diferència els alumnes de Garbí (EP5) i Joan Maragall (ESO3) van visitar el Parlament de Catalunya al Parc de la Ciutadella de Barcelona per fer-hi activitats relacionades amb els seus projectes i estudis.

La nostra auxiliar de conversa, Maria Lyons

Després que els dos darrers anys les mesures sanitàries restringissin molt la interacció entre alumnes i la presència de docents a les aules, aquest curs 2022/23 hem recuperat la figura de l’Auxiliar de conversa. I en aquesta ocasió es tracta de la Maria Lyons.

Amb l’octubre comencem les activitats extraescolars

Un cop superat el mes de setembre i les seves particularitats horàries, amb l’entrada al mes d’octubre posem en marxa les activitats extraescolars.

Ja tenim Govern d’Escola

El 2 d’octubre és l’aniversari de l’Escola Tabor. Aquest dia, de l’any 1967, va obrir les seves portes i el 2022 tots els que formem l’Escola Tabor ho celebrem