Fem una volta per Catalunya…en miniatura

By 12 d'abril de 2023Primària

Cultura, robòtica i lleure van ser una combinació perfecta per un dia de primavera.

El passat dijous 30 de març els alumnes de cicle inicial de l’Escola Tabor van visitar Catalunya en Miniatura. Plegats van gaudir d’un dia fantàstic tot passejant entre les maquetes dels llocs més emblemàtics de Catalunya i més tard fent uns tallers específics per cada curs.

Els de Ponent (EP1) van continuar endinsant-se al món de la robòtica i programació amb un taller de Lego Wedo. I els de Xaloc (EP2), en canvi, van aprofundir en el seu projecte de pobles i ciutats fent un taller sobre els mitjans de transport.

Sortir de l’escola, aprendre a l’aire lliure i gaudir de la cultura van convertir aquest dia en una jornada rodona.

Diem adeu a la promoció Anne Frank

L’Escola Tabor va acomiadar la promoció Anne Frank (2011/24).