La il·lusió i l’entusiasme creixen a l’Escola

By 26 d'abril de 2018General

El conferenciant Juanjo Fernández va oferir una xerrada sobre la il·lusió i l’entusiasme a la família i a l’escola, en el marc del Cicle de conferències del Cinquantenari de l’Escola Tabor.

El passat dimarts 24 d’abril, amb el suport i patrocini de l’AMPA Escola Tabor, Juanjo Fernández, pensador i escriptor especialitzat en temes educatius i col·laborador del suplement Ara criatures del diari Ara, va pronunciar una interessant xerrada sobre aquestes emocions no només a la institució escolar sinó també en el sí de les famílies.

L’entusiasme és allò que ens permet fer proeses i convé tenir presents que la nostàlgia, el cinisme, la superficialitat, l’apatia o el determinisme en són els seus enemics declarats. Ells ens proposa invertir en “i+e” com les empreses ho fan en “R+D+I”.

Les seves recomanacions passen per marcar-se fites il·lusionadores i sobretot viables, ser pacients i deixar que els fills practiquin i provin, animar-los a anar més enllà del que se’ls demana i sobretot tenir esperança en el futur.

Els assistents van poder gaudir de l’entusiasme d’aquest comunicador a l’hora de transmetre els seus pensaments i sortir convençuts que aquests valors importen en el nostre dia com a autèntics motors de progrés, tant personal com social.