L’Emma, el Biel i la Berta llegeixen (molt bé) en veu alta

By 15 de juny de 2021Secundària

L’Emma Cruz i el Biel Puga (de 3r d’ESO) i la Berta Villagrasa (de 4t d’ESO) han guanyat la final sectorial del XVII Certamen de lectura en veu alta en la categoria de la “Tropa de corsaris”.

En la final telemàtica celebrada el dimarts 15 de juny el jurat els va declarar guanyadors de la seva categoria del Servei Territorial del Vallès Occidental. La gala de lliurament de premis ha consistit en un acte d’uns vint minuts de durada, de caràcter festiu i que ha tingut com a objectiu comunicar els guanyadors i guanyadores de cada categoria en cada Servei Territorial i tancar aquesta edició del Certamen. No hi ha pogut haver cap interacció amb l’alumnat finalista i tampoc s’hi ha vist lectures donat l’elevat volum de guanyadors.

El Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta és una iniciativa de la Fundació Enciclopèdia Catalana, l’entitat cultural que encapçala el Grup format per diferents empreses editorials, l’objectiu de les quals és promocionar la llengua i la cultura catalanes especialment mitjançant l’edició d’enciclopèdies, llibres de consulta, diccionaris, llibres infantils i juvenils, llibres de text i obres de literatura catalana i universal.

A l’Escola duem a terme una primera fase de selecció dels millors lectors i lectores de cada una de les quatre categories. Si habitualment les fases semifinals i final es feien de manera presencial en algun teatre o centre cívic del Vallès, en les actuals circumstàncies tot ha estat de manera telemàtica. Malgrat les dificultats, els nostres tres representants van superar la fase semifinal i han estat guardonats amb el primer premi en aquesta fase final.

En aquest enllaç podreu accedir a la gala (a partir del minut 24:15 és especialment interessant…).

Els alumnes d’ESO participen del programa “Salut i escola”

El dia 29 de setembre tots els alumnes de Secundària van rebre a l’espai la Fusteria la visita de tres infermeres del CAP de Santa Perpètua per presentar-los el Programa “Salut i Escola”.

Un matí d’esports per als alumnes de Secundària

El dia 23 de setembre tots els alumnes de Secundària van realitzar la tradicional Sortida Conjunta inicial de curs al Bosc de la Sardana. La idea d’aquesta sortida és que els alumnes de Secundària, sobretot els que acaben d’arribar a l’etapa, es coneguin entre ells i creïn vincles més enllà dels seus companys d’aula.

Tramuntana omple de color el carrer

El passat dijous 22 de setembre, i amb motiu de la celebració de la Setmana de la Mobilitat Sostenible a Santa Perpètua, l’alumnat de Tramuntana va poder gaudir d’un taller de creació artística al carrer organitzat per l’Ajuntament.

La classe de Llevant, sobre rodes

La classe de Llevant va participar el passat 21 de setembre en un taller de mobilitat al Parc de Trànsit, en el marc de la Setmana de la Mobilitat Sostenible organitzada per la policia local de Santa Perpètua.

Acollim la reunió de començament de curs de la Fundació Tr@ms

El dia 15 de setembre l’Escola Tabor va acollir la primera reunió de coordinadors pedagògics de la Fundació Tr@ms del curs 2022/23, en la que es van marcar les principals línies de treball de la Fundació i es van coordinar les primeres activitats conjuntes de les escoles.

Els panells fotovoltaics salven 150 arbres

La instal·lació ara fa gairebé un any dels panells fotovoltaics a l’Escola Tabor contribueix a la reducció de la nostra petjada de carboni. Segons les nostres dades, s’han salvat l’equivalent a 150 arbres.

Comencem el curs 2022/23

El dimarts 6 de setembre comença el nou curs 2022/23. Un curs que ara sí plantegem sense restriccions sanitàries i que ens permet tornar a la normalitat habitual de l’escola i alhora incorporar novetats que millorin la nostra tasca.

Les tutories del curs 2022/23

Ara que hem acabat el curs escolar 2021/22 ja comencem a preparar el curs 2022/23. I aquestes seran les tutories del proper curs.

Acabem el curs 2021/22

Durant tot el dimecres 22 de juny l’Escola ha acollit les activitats habituals que marquen el final del curs escolar.

Els alumnes de Llevant “Passem a Secundària”

Com cada final de curs, els alumnes de la classe de 6è de Primària van celebrar la festa que marca el seu pas de l’Educació Primària a l’Educació Secundària Obligatòria.