L’Emma, el Biel i la Berta llegeixen (molt bé) en veu alta

By 15 de juny de 2021Secundària

L’Emma Cruz i el Biel Puga (de 3r d’ESO) i la Berta Villagrasa (de 4t d’ESO) han guanyat la final sectorial del XVII Certamen de lectura en veu alta en la categoria de la “Tropa de corsaris”.

En la final telemàtica celebrada el dimarts 15 de juny el jurat els va declarar guanyadors de la seva categoria del Servei Territorial del Vallès Occidental. La gala de lliurament de premis ha consistit en un acte d’uns vint minuts de durada, de caràcter festiu i que ha tingut com a objectiu comunicar els guanyadors i guanyadores de cada categoria en cada Servei Territorial i tancar aquesta edició del Certamen. No hi ha pogut haver cap interacció amb l’alumnat finalista i tampoc s’hi ha vist lectures donat l’elevat volum de guanyadors.

El Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta és una iniciativa de la Fundació Enciclopèdia Catalana, l’entitat cultural que encapçala el Grup format per diferents empreses editorials, l’objectiu de les quals és promocionar la llengua i la cultura catalanes especialment mitjançant l’edició d’enciclopèdies, llibres de consulta, diccionaris, llibres infantils i juvenils, llibres de text i obres de literatura catalana i universal.

A l’Escola duem a terme una primera fase de selecció dels millors lectors i lectores de cada una de les quatre categories. Si habitualment les fases semifinals i final es feien de manera presencial en algun teatre o centre cívic del Vallès, en les actuals circumstàncies tot ha estat de manera telemàtica. Malgrat les dificultats, els nostres tres representants van superar la fase semifinal i han estat guardonats amb el primer premi en aquesta fase final.

En aquest enllaç podreu accedir a la gala (a partir del minut 24:15 és especialment interessant…).

Avis i nets omplen el pati de l’escola

Després de dos cursos en blanc per les restriccions de la pandèmia de la COVID-19, avis, nets i mestres han omplert el pati de l’escola per celebrar una nova edició de la nostra Festa dels Avis.

“Guess the animal” i “recipes” en xarxa

| Infantil, Primària | No Comments

Els alumnes de la classe dels Xais (EI5) i de la classe de Tramuntana (EP4) han compartit i han intercanviat experiències amb altres escoles de la Fundació Tr@ms per tal de potenciar l’ús de l’anglès en contextos reals.

El rap de Gregal guanya un Premi Sambori

Els alumnes de la classe de Gregal (3r de Primària) han obtingut un Premi Sambori pel seu rap de l’aparell locomotor.

Set alumnes de l’Escola Tabor a les primeres places de la Prova Cangur

Cada curs els alumnes de la nostra Escola (des de 5è de Primària fins a 4t d’ESO) participen a la Prova Cangur, que promociona la Societat Catalana de Matemàtiques. En els darrers dies se n’han publicat els resultats i set alumnes de l’Escola han quedat entre el 6% amb millors resultats de tots els participants en la seva categoria.

Publiquem el catàleg d’activitats extraescolars i serveis a les famílies per al proper curs 2022/23.

Com cada any, un simulacre d’evacuació

Com a part del Pla de Prevenció de Riscos Laborals i de la preparació dels alumnes de cara a situacions d’emergència, el passat dijous 5 de maig vam a dur a terme un simulacre d’evacuació de l’escola.

Al Pati dels Petits juguem amb la gravetat

Fa pocs dies hem instal·lat un nou plafó d’activitats al Pati dels Petits, una eina que els permet crear circuits de tota mena.

Peces de fusta que arriben al sostre

| Infantil, Primària | No Comments

Els alumnes dels Xais i de les classes de Ponent i Xaloc van gaudir el passat dimecres 27 d’abril d’una activitat de construcció amb els materials del Taller de construcció KAPLA.

Sant Jordi a l’Escola Tabor

El 22 d’abril hem celebrat la festa de Sant Jordi, patró de Catalunya. Un any més, tota l’escola atura les seves activitats quotidianes per dedicar el dia a la llegenda, els llibres i els Jocs Florals.

Una capsa amb moltes cares que dona molt de joc

Com cada festa de Sant Jordi, avui hem presentat la publicació que hem elaborat entre tots els alumnes i el personal de l’escola.