L’Emma, el Biel i la Berta llegeixen (molt bé) en veu alta

By 15 de juny de 2021Secundària

L’Emma Cruz i el Biel Puga (de 3r d’ESO) i la Berta Villagrasa (de 4t d’ESO) han guanyat la final sectorial del XVII Certamen de lectura en veu alta en la categoria de la “Tropa de corsaris”.

En la final telemàtica celebrada el dimarts 15 de juny el jurat els va declarar guanyadors de la seva categoria del Servei Territorial del Vallès Occidental. La gala de lliurament de premis ha consistit en un acte d’uns vint minuts de durada, de caràcter festiu i que ha tingut com a objectiu comunicar els guanyadors i guanyadores de cada categoria en cada Servei Territorial i tancar aquesta edició del Certamen. No hi ha pogut haver cap interacció amb l’alumnat finalista i tampoc s’hi ha vist lectures donat l’elevat volum de guanyadors.

El Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta és una iniciativa de la Fundació Enciclopèdia Catalana, l’entitat cultural que encapçala el Grup format per diferents empreses editorials, l’objectiu de les quals és promocionar la llengua i la cultura catalanes especialment mitjançant l’edició d’enciclopèdies, llibres de consulta, diccionaris, llibres infantils i juvenils, llibres de text i obres de literatura catalana i universal.

A l’Escola duem a terme una primera fase de selecció dels millors lectors i lectores de cada una de les quatre categories. Si habitualment les fases semifinals i final es feien de manera presencial en algun teatre o centre cívic del Vallès, en les actuals circumstàncies tot ha estat de manera telemàtica. Malgrat les dificultats, els nostres tres representants van superar la fase semifinal i han estat guardonats amb el primer premi en aquesta fase final.

En aquest enllaç podreu accedir a la gala (a partir del minut 24:15 és especialment interessant…).

Punts de llibre, 200,39€ solidaris

Els alumnes de Llevant (EP6) han realitat uns punts de llibre per a la seva venda de forma solidària.

Un debat sobre les escoles concertades: les respostes dels partits

El passat dimecres 24 d’abril es va celebrar un debat electoral sobre educació organitzat per les entitats que configuren l’Escola de la Gent.