El Certamen de Lectura en Veu Alta, telemàtic

By 15 de maig de 2020Primària, Secundària

Cada curs escolar la nostra escola participa en el Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta (CNIJLVA) i aquest any s’hauria d’haver fet la XVI edició però l’ordre de confinament de les autoritats ho va impedir.

L’organització ha proposat a tots els centres inscrits en el concurs que hi participéssim d’una forma diferent. Sabeu que els moments insòlits que vivim fan aflorar tota mena de creativitat per tal de continuar amb la cultura i amb d’altres pràctiques que dúiem a terme abans d’estar confinats.

Seguint la proposta de l’organització, els alumnes seleccionats prèviament a l’escola per a cada categoria s’han gravat llegint un fragment d’un llibre en veu alta i des de casa. Els vídeos dels lectors s’han enviat a l’organització i aquesta ja els ha fet públics en el seu canal de Youtube https://www.youtube.com/channel/UCIsCTHiQmsrUSEX5XxdgfMg

La lectura sempre ha tingut un paper rellevant a la nostra escola, és una de les eines primordials i bàsiques de la resta d’aprenentatges i, per tant, constitueix per nosaltres un objectiu d’atenció preferent.

Gràcies al Grup Enciclopèdia, entre tots els centres educatius participants sortejaran 10 lots de llibres per al centre, que faran arribar quan s’acabi el confinament. També enviaran un diploma digital per fer arribar a l’alumnat participant.

Avis i nets omplen el pati de l’escola

Després de dos cursos en blanc per les restriccions de la pandèmia de la COVID-19, avis, nets i mestres han omplert el pati de l’escola per celebrar una nova edició de la nostra Festa dels Avis.

“Guess the animal” i “recipes” en xarxa

| Infantil, Primària | No Comments

Els alumnes de la classe dels Xais (EI5) i de la classe de Tramuntana (EP4) han compartit i han intercanviat experiències amb altres escoles de la Fundació Tr@ms per tal de potenciar l’ús de l’anglès en contextos reals.

El rap de Gregal guanya un Premi Sambori

Els alumnes de la classe de Gregal (3r de Primària) han obtingut un Premi Sambori pel seu rap de l’aparell locomotor.

Set alumnes de l’Escola Tabor a les primeres places de la Prova Cangur

Cada curs els alumnes de la nostra Escola (des de 5è de Primària fins a 4t d’ESO) participen a la Prova Cangur, que promociona la Societat Catalana de Matemàtiques. En els darrers dies se n’han publicat els resultats i set alumnes de l’Escola han quedat entre el 6% amb millors resultats de tots els participants en la seva categoria.

Publiquem el catàleg d’activitats extraescolars i serveis a les famílies per al proper curs 2022/23.

Com cada any, un simulacre d’evacuació

Com a part del Pla de Prevenció de Riscos Laborals i de la preparació dels alumnes de cara a situacions d’emergència, el passat dijous 5 de maig vam a dur a terme un simulacre d’evacuació de l’escola.

Al Pati dels Petits juguem amb la gravetat

Fa pocs dies hem instal·lat un nou plafó d’activitats al Pati dels Petits, una eina que els permet crear circuits de tota mena.

Peces de fusta que arriben al sostre

| Infantil, Primària | No Comments

Els alumnes dels Xais i de les classes de Ponent i Xaloc van gaudir el passat dimecres 27 d’abril d’una activitat de construcció amb els materials del Taller de construcció KAPLA.

Sant Jordi a l’Escola Tabor

El 22 d’abril hem celebrat la festa de Sant Jordi, patró de Catalunya. Un any més, tota l’escola atura les seves activitats quotidianes per dedicar el dia a la llegenda, els llibres i els Jocs Florals.

Una capsa amb moltes cares que dona molt de joc

Com cada festa de Sant Jordi, avui hem presentat la publicació que hem elaborat entre tots els alumnes i el personal de l’escola.