El Certamen de Lectura en Veu Alta, telemàtic

By 15 de maig de 2020Primària, Secundària

Cada curs escolar la nostra escola participa en el Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta (CNIJLVA) i aquest any s’hauria d’haver fet la XVI edició però l’ordre de confinament de les autoritats ho va impedir.

L’organització ha proposat a tots els centres inscrits en el concurs que hi participéssim d’una forma diferent. Sabeu que els moments insòlits que vivim fan aflorar tota mena de creativitat per tal de continuar amb la cultura i amb d’altres pràctiques que dúiem a terme abans d’estar confinats.

Seguint la proposta de l’organització, els alumnes seleccionats prèviament a l’escola per a cada categoria s’han gravat llegint un fragment d’un llibre en veu alta i des de casa. Els vídeos dels lectors s’han enviat a l’organització i aquesta ja els ha fet públics en el seu canal de Youtube https://www.youtube.com/channel/UCIsCTHiQmsrUSEX5XxdgfMg

La lectura sempre ha tingut un paper rellevant a la nostra escola, és una de les eines primordials i bàsiques de la resta d’aprenentatges i, per tant, constitueix per nosaltres un objectiu d’atenció preferent.

Gràcies al Grup Enciclopèdia, entre tots els centres educatius participants sortejaran 10 lots de llibres per al centre, que faran arribar quan s’acabi el confinament. També enviaran un diploma digital per fer arribar a l’alumnat participant.

Les restriccions sanitàries no aturen la música

Les restriccions sanitàries no aturen la música

Estima’t, cuida’t!

Estima’t, cuida’t!, objectiu general del curs 2020/21