El Certamen de Lectura en Veu Alta, telemàtic

By 15 de maig de 2020Primària, Secundària

Cada curs escolar la nostra escola participa en el Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta (CNIJLVA) i aquest any s’hauria d’haver fet la XVI edició però l’ordre de confinament de les autoritats ho va impedir.

L’organització ha proposat a tots els centres inscrits en el concurs que hi participéssim d’una forma diferent. Sabeu que els moments insòlits que vivim fan aflorar tota mena de creativitat per tal de continuar amb la cultura i amb d’altres pràctiques que dúiem a terme abans d’estar confinats.

Seguint la proposta de l’organització, els alumnes seleccionats prèviament a l’escola per a cada categoria s’han gravat llegint un fragment d’un llibre en veu alta i des de casa. Els vídeos dels lectors s’han enviat a l’organització i aquesta ja els ha fet públics en el seu canal de Youtube https://www.youtube.com/channel/UCIsCTHiQmsrUSEX5XxdgfMg

La lectura sempre ha tingut un paper rellevant a la nostra escola, és una de les eines primordials i bàsiques de la resta d’aprenentatges i, per tant, constitueix per nosaltres un objectiu d’atenció preferent.

Gràcies al Grup Enciclopèdia, entre tots els centres educatius participants sortejaran 10 lots de llibres per al centre, que faran arribar quan s’acabi el confinament. També enviaran un diploma digital per fer arribar a l’alumnat participant.

Els alumnes d’ESO participen del programa “Salut i escola”

El dia 29 de setembre tots els alumnes de Secundària van rebre a l’espai la Fusteria la visita de tres infermeres del CAP de Santa Perpètua per presentar-los el Programa “Salut i Escola”.

Un matí d’esports per als alumnes de Secundària

El dia 23 de setembre tots els alumnes de Secundària van realitzar la tradicional Sortida Conjunta inicial de curs al Bosc de la Sardana. La idea d’aquesta sortida és que els alumnes de Secundària, sobretot els que acaben d’arribar a l’etapa, es coneguin entre ells i creïn vincles més enllà dels seus companys d’aula.

Tramuntana omple de color el carrer

El passat dijous 22 de setembre, i amb motiu de la celebració de la Setmana de la Mobilitat Sostenible a Santa Perpètua, l’alumnat de Tramuntana va poder gaudir d’un taller de creació artística al carrer organitzat per l’Ajuntament.

La classe de Llevant, sobre rodes

La classe de Llevant va participar el passat 21 de setembre en un taller de mobilitat al Parc de Trànsit, en el marc de la Setmana de la Mobilitat Sostenible organitzada per la policia local de Santa Perpètua.

Acollim la reunió de començament de curs de la Fundació Tr@ms

El dia 15 de setembre l’Escola Tabor va acollir la primera reunió de coordinadors pedagògics de la Fundació Tr@ms del curs 2022/23, en la que es van marcar les principals línies de treball de la Fundació i es van coordinar les primeres activitats conjuntes de les escoles.

Els panells fotovoltaics salven 150 arbres

La instal·lació ara fa gairebé un any dels panells fotovoltaics a l’Escola Tabor contribueix a la reducció de la nostra petjada de carboni. Segons les nostres dades, s’han salvat l’equivalent a 150 arbres.

Comencem el curs 2022/23

El dimarts 6 de setembre comença el nou curs 2022/23. Un curs que ara sí plantegem sense restriccions sanitàries i que ens permet tornar a la normalitat habitual de l’escola i alhora incorporar novetats que millorin la nostra tasca.

Les tutories del curs 2022/23

Ara que hem acabat el curs escolar 2021/22 ja comencem a preparar el curs 2022/23. I aquestes seran les tutories del proper curs.

Acabem el curs 2021/22

Durant tot el dimecres 22 de juny l’Escola ha acollit les activitats habituals que marquen el final del curs escolar.

Els alumnes de Llevant “Passem a Secundària”

Com cada final de curs, els alumnes de la classe de 6è de Primària van celebrar la festa que marca el seu pas de l’Educació Primària a l’Educació Secundària Obligatòria.