Comença l’Escola de Famílies

By 13 de novembre de 2018General

Ja s’han fet les dues primeres trobades de l’Escola de Famílies. Donada l’elevada demanda per part de pares i mares, hom ha decidit fer dos grups, ja que un volum massa gran d’assistents dificulta la participació.

El grup dels dilluns es reuneix de dos quarts de vuit a les nou i el de dimecres de dos quarts de set a les vuit. En aquesta primera trobada s’ha reflexionat sobre les característiques dels fills, de les que tenen i de les que ens agradarien. En conseqüència, s’ha intentat trobar com des de la família (i també des de l’escola) podem aconseguir superar les que no els deixen créixer i millorar les que els fan millors.

La primera conclusió és que se’ns ve feina a sobre. Són tantes les coses que ens agradaria fer millor que sovint els arbres no ens deixen veure el bosc. La primera passa és parlar-ne, prendre’n consciència i descobrir que no som els únics als que ens  desagrada la tossuderia, el consumisme, l’agressivitat, que de vegades tendim a disculpar atribuint-ho a la seva “herència familiar”. Veure com altres pares i mares es desesperen amb el mateix que nosaltres no ho soluciona però ens permet intercanviar consells d’allò que ens funciona per apaivagar alguna d’aquelles actituds, per veure llum al final del túnel.

En la propera edició seguirem fent-nos costat uns als altres per intentar ajudar a créixer els nostres fills i filles.

Els alumnes de 3r d’ESO participen a les Jornades Esportives Intercentres

Els estudiants de3r d’ESO de Santa Perpètua van gaudir d’una jornada esportiva i lúdica en els equipaments esportius del municipi.

Roma caput mundi

Els alumnes de 4t d’ESO van fer el seu viatge de final d’etapa a Roma.

Educació Infantil se’n va al parc

Per a finalitzar el trimestre i celebrar l’arribada de la Primavera els alumnes de la classe dels Esquirols, Elefants i Xais van anar al Parc central.

Antoni Gaudí visita la Sagrada Família i el Parc Güell

El dia 19 de març els alumnes de la classe Antoni Gaudí van fer una visita guiada a la Sagrada Família i el Parc Güell.