Comencem un nou curs

By 18 de setembre de 2018General

Benvinguts al curs 2018/19! Després de les vacances d'estiu i el Casal de setembre, l’escola Tabor obre de nou les seves portes a un nou curs.

Acabades les celebracions del primer Cinquantenari, amb la festa oberta, la sortida conjunta i la trobada d’exalumnes entre molts altres actes, encarem aquest nou període amb il·lusió i ganes de tirar endavant els antics projectes i altres de nous que aniran sorgint.

Ben aviat començarem a convocar les reunions de pares de començament de curs, on explicarem tots aquests nous projectes i la consolidació de molts altres. A partir d’aquest curs les reunions de pares es convocaran a les set de la tarda.

Donem la benvinguda a tots els alumnes que s’incorporen a l’escola (i a les seves famílies) i els desitgem  una bona estada entre nosaltres.

Donem una benvinguda ben especial als alumnes nascuts el 2015, els nostres Esquirols, que a partir d’avui ompliran les aules i els passadissos amb la seva energia, les seves bates, les seves bosses (i potser també algunes llàgrimes…).