Comencem un nou curs

By 18 de setembre de 2018General

Benvinguts al curs 2018/19! Després de les vacances d'estiu i el Casal de setembre, l’escola Tabor obre de nou les seves portes a un nou curs.

Acabades les celebracions del primer Cinquantenari, amb la festa oberta, la sortida conjunta i la trobada d’exalumnes entre molts altres actes, encarem aquest nou període amb il·lusió i ganes de tirar endavant els antics projectes i altres de nous que aniran sorgint.

Ben aviat començarem a convocar les reunions de pares de començament de curs, on explicarem tots aquests nous projectes i la consolidació de molts altres. A partir d’aquest curs les reunions de pares es convocaran a les set de la tarda.

Donem la benvinguda a tots els alumnes que s’incorporen a l’escola (i a les seves famílies) i els desitgem  una bona estada entre nosaltres.

Donem una benvinguda ben especial als alumnes nascuts el 2015, els nostres Esquirols, que a partir d’avui ompliran les aules i els passadissos amb la seva energia, les seves bates, les seves bosses (i potser també algunes llàgrimes…).

Descobrir l’Edat Mitjana en una gimcana

Els alumes de la classe Pau Casals (ESO2) van anar a Barcelona a realitzar una gimcana.