La promoció Edward Jenner s’acomiada de l’Escola Tabor

By 6 de juliol de 2021Secundària

En un acte condicionat per les actuals mesures sanitàries, però amb la participació de tota l’escola, els alumnes de la promoció Edward Jenner, de 4t d’ESO, es van acomiadar de la que ha estat la seva escola els darrers cursos.

Cada mes de juny es repeteixen els mateixos esdeveniments: festes de final de curs, informes, butlletins, avaluacions. I sempre hi ha un grup que arriba al final de la seva estada a l’escola i s’acomiada dels companys i del personal del centre. El passat dimarts 29 de juny van ser els nostres alumnes de 4t d’ESO, ara ja exalumnes, els que van dir adeu a l’Escola Tabor, la majoria d’ells després de tretze anys entre aquestes parets.

Aquest curs el comiat ha tingut un format diferent dels anys anteriors. Complint les normes de distància i ús de mascareta, els alumnes van poder assistir a aquest acte en què la tutora els va adreçar unes paraules d’ànim i esperança en el futur i el director del centre es va dirigir fonamentalment a les famílies agraint-los la confiança dipositada per a l’educació dels seus fills i filles.

Cada alumne va rebre un diploma de record de la seva estada a l’escola amb una imatge i una frase d’Edward Jenner. En començar el curs els alumnes van escollir aquest científic britànic per donar nom a la seva promoció. Una elecció que encaixava amb l’objectiu general del curs de promoure els hàbits saludables entre els nostres alumnes. En un any marcat pel procés de vacunació contra la COVID-19, qui millor que el pare de les vacunes per donar nom a la classe.

Ara els camins dels que han caminat junts se separen, però sempre tindran el record de la seva estada a l’Escola Tabor. Els desitgem sort en el seu futur immediat i en la seva futura integració al mon del treball, que els permetrà retornar a la societat (i a les seves famílies) bona part del que aquella els ha proporcionat en el seu procés de formació.

Les tutories del curs 2022/23

Ara que hem acabat el curs escolar 2021/22 ja comencem a preparar el curs 2022/23. I aquestes seran les tutories del proper curs.

Acabem el curs 2021/22

Durant tot el dimecres 22 de juny l’Escola ha acollit les activitats habituals que marquen el final del curs escolar.

Els alumnes de Llevant “Passem a Secundària”

Com cada final de curs, els alumnes de la classe de 6è de Primària van celebrar la festa que marca el seu pas de l’Educació Primària a l’Educació Secundària Obligatòria.

75 donacions que salven 225 vides

El dimecres 1 de juny els alumnes de la classe de Tramuntana (4t de Primària) van col·laborar amb el Banc de Sang i Teixits en una nova edició de la campanya de donació de sang.

Avis i nets omplen el pati de l’escola

Després de dos cursos en blanc per les restriccions de la pandèmia de la COVID-19, avis, nets i mestres han omplert el pati de l’escola per celebrar una nova edició de la nostra Festa dels Avis.

“Guess the animal” i “Crazy recipes” en xarxa

| Infantil, Primària | No Comments

Els alumnes de la classe dels Xais (EI5) i de la classe de Tramuntana (EP4) han compartit i han intercanviat experiències amb altres escoles de la Fundació Tr@ms per tal de potenciar l’ús de l’anglès en contextos reals.

El rap de Gregal guanya un Premi Sambori

Els alumnes de la classe de Gregal (3r de Primària) han obtingut un Premi Sambori pel seu rap de l’aparell locomotor.

Set alumnes de l’Escola Tabor a les primeres places de la Prova Cangur

Cada curs els alumnes de la nostra Escola (des de 5è de Primària fins a 4t d’ESO) participen a la Prova Cangur, que promociona la Societat Catalana de Matemàtiques. En els darrers dies se n’han publicat els resultats i set alumnes de l’Escola han quedat entre el 6% amb millors resultats de tots els participants en la seva categoria.

Publiquem el catàleg d’activitats extraescolars i serveis a les famílies per al proper curs 2022/23.

Com cada any, un simulacre d’evacuació

Com a part del Pla de Prevenció de Riscos Laborals i de la preparació dels alumnes de cara a situacions d’emergència, el passat dijous 5 de maig vam a dur a terme un simulacre d’evacuació de l’escola.