La promoció Edward Jenner s’acomiada de l’Escola Tabor

By 6 de juliol de 2021Secundària

En un acte condicionat per les actuals mesures sanitàries, però amb la participació de tota l’escola, els alumnes de la promoció Edward Jenner, de 4t d’ESO, es van acomiadar de la que ha estat la seva escola els darrers cursos.

Cada mes de juny es repeteixen els mateixos esdeveniments: festes de final de curs, informes, butlletins, avaluacions. I sempre hi ha un grup que arriba al final de la seva estada a l’escola i s’acomiada dels companys i del personal del centre. El passat dimarts 29 de juny van ser els nostres alumnes de 4t d’ESO, ara ja exalumnes, els que van dir adeu a l’Escola Tabor, la majoria d’ells després de tretze anys entre aquestes parets.

Aquest curs el comiat ha tingut un format diferent dels anys anteriors. Complint les normes de distància i ús de mascareta, els alumnes van poder assistir a aquest acte en què la tutora els va adreçar unes paraules d’ànim i esperança en el futur i el director del centre es va dirigir fonamentalment a les famílies agraint-los la confiança dipositada per a l’educació dels seus fills i filles.

Cada alumne va rebre un diploma de record de la seva estada a l’escola amb una imatge i una frase d’Edward Jenner. En començar el curs els alumnes van escollir aquest científic britànic per donar nom a la seva promoció. Una elecció que encaixava amb l’objectiu general del curs de promoure els hàbits saludables entre els nostres alumnes. En un any marcat pel procés de vacunació contra la COVID-19, qui millor que el pare de les vacunes per donar nom a la classe.

Ara els camins dels que han caminat junts se separen, però sempre tindran el record de la seva estada a l’Escola Tabor. Els desitgem sort en el seu futur immediat i en la seva futura integració al mon del treball, que els permetrà retornar a la societat (i a les seves famílies) bona part del que aquella els ha proporcionat en el seu procés de formació.